Etkö ole kuullut, että kapteeni Tammisen johdolla kaadettiin legendaarinen punakone ensimmäistä kertaa? Kiekkoleijona 79 taisi painaa siinä pelissä neljä tai viisi byyriä.Suomea?
Etkö ole kuullut, että kapteeni Tammisen johdolla kaadettiin legendaarinen punakone ensimmäistä kertaa? Kiekkoleijona 79 taisi painaa siinä pelissä neljä tai viisi byyriä.Suomea?
Moottorisaha mukaan!!Jos mä olisin Late niin menisin kolmanteen erään munasilleen seisomaan vaihtoaitioon. Ei siitä varmaan mitään hyötyä olisi mutta olisiko mistään muustakaan?
Jos mä olisin Late niin menisin kolmanteen erään munasilleen seisomaan vaihtoaitioon. Ei siitä varmaan mitään hyötyä olisi mutta olisiko mistään muustakaan?
Ja moottorisaha laulamaan!Jos mä olisin Late niin menisin kolmanteen erään munasilleen seisomaan vaihtoaitioon. Ei siitä varmaan mitään hyötyä olisi mutta olisiko mistään muustakaan?
Tähän jälkimmäiseen, joka voi pitää paikkansakin. Pelaako huippu-urheilija palautumispäivänäään tuntikausia pleikkaa? Ei pitäisi pelata.
Pate laine!Tähän jälkimmäiseen, joka voi pitää paikkansakin. Pelaako huippu-urheilija palautumispäivänäään tuntikausia pleikkaa? Ei pitäisi pelata.
Pitää muistaa että kun Sveitsiltä otetaan pataan 5-1 niin ollaan kuitenkin ylpeitä joka jätkästä ja maalipaikat voitettiin mutta tällä kertaa vaan ei mennyt sisään.Onneksi Suomen pelissä on hyviä aihioita ja lupaavia merkkejä ilmassa. Lähetään vain kehittämään edelleen pelaamista kolmanteen erään. Jätkistä näkee hyvän fiiliksen, pidetään toisistamme huolta. Tällä hetkellä Leijonissa on hyvä olla.
Onko @Roger Moore päässyt uittamaan rapalaa vesillä?Mikä ihmeen raskausasu Inkalla päällä? Julmaa.
Suomalaisista ainakin mun telkkarissa näkyy, että ovat puhki, eivät jaksa.
Onneksi Suomen pelissä on hyviä aihioita ja lupaavia merkkejä ilmassa. Lähetään vain kehittämään edelleen pelaamista kolmanteen erään. Jätkistä näkee hyvän fiiliksen, pidetään toisistamme huolta. Tällä hetkellä Leijonissa on hyvä olla.
Onko @Roger Moore päässyt uittamaan rapalaa vesillä?
Joukkueurheilijat pelaavat. Yksilöurheilussa tuollaiseen ei ole varaa.