RecordBreaker25
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, LA Kings, KiPa-90, Brittifutis yleisesti
Tuomas Tuokkola ruudussa. Sitten avasin silmät.
Numppa on varmaan yks mun kaikkien aikojen suosikkileijona. En mä sillon kakarana kovin analyyttisesti lätkää seurannut, mutta jotenkin ne syötöt jääneet mieleen.Kyllä mä näin, Numppa ja Kipru sentään sai syötöt annettua lapaan....
Kun tätä palstaa lukee, niin ei kukaan usko Suomen mahdollisuuksiin. Siltä pohjalta voidaan odottaa kisojen päättyvän tähän iltaan.Lisätietoja tästä? Eikös niitä ole vielä 160 minuuttia + mahdolliset jatkoajat päälle?
Noh, kaikilla ei vaan oo silmää.Totta. Oon yrittäny miettiä tuota fiksaatiota, mutta en saa edes söpöä naapurintyttöä Inkasta. Ehkä se on sitten vaan se oletettu sisäinen kauneus.
Antsa katsoi aikamiehenäkin niin: yksi onnistunut pitkä syöttö korvasi kymmenen huonoa puolustusratkaisua.Numppa on varmaan yks mun kaikkien aikojen suosikkileijona. En mä sillon kakarana kovin analyyttisesti lätkää seurannut, mutta jotenkin ne syötöt jääneet mieleen.
Obersturmbannführer olis vielä hienompi
Noh, kaikilla ei vaan oo silmää.
Numppa on varmaan yks mun kaikkien aikojen suosikkileijona. En mä sillon kakarana kovin analyyttisesti lätkää seurannut, mutta jotenkin ne syötöt jääneet mieleen.
Mäenalanen, Savinainen, Säteri...onko Saukko joku Canesin kykyjenetsijä.Saukkosen mukaan Carolinassa pelaa ensi kaudella.
Jep. Ei luoja että hävettää kuunnella..Mertaranta ei osaa pitkä kiekko -sääntöä? :D
Tai Savinainen.Obersturmbannführer olis vielä hienompi