To 17.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 15 402
  • 304

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei Tallberg Elorinnettä tuossa työntänyt vaan kompuroi kaksinkamppailussa, joten oikein meni. Ei ole Elorinteen päivä tänään.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eli playoffeissa kannattanee työntää lisävauhtia pakille, jotta tämä lentää molarin syliin. Hyvällä tuurilla tulee maali, tai sitten "hyötynä" aina mahdollisuus, että vastustajan ykkösmoke loukkaantuu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Moutrey tyhjiin. Onnittelut Poriin. Onnittelut Kouvolaan. Onnittelut Lahtee. Onnittelut Ouluun. Onnittelut Raumalle.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olihan tuo ihan käsittämätöntä, että tuo hyväksyttiin. Kun mietitään millainen maali Ilvekseltä hylättiin kauden ensimmäisessä kohtaamisessa Helsingissä, niin olihan tuo täysi oikeusmurha.

e. Toki ei jaksa oikein Ilveksen (valmennusjohdon) sekoilu edes kiinnostaa, kun noissa ketjuissa ei ole mitään järkeä. Toimivat kokonaisuudet rikotaan, ja tilalle laitetaan sellaisia, jotka eivät ole koskaan toimineet.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No eihän tuossa ollu oikeasti mitään. Elorinne niin vitun kömpelö. Sekoillut jo kahteen kertaan pahasti tänään.
Tämä. Elorinne kussut selvästi itse molemmat maalit. Hänhän tuossa kampitti itse Langhamerin.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Ilves-fanit näköjään salaa rakastavat Rautakorpea.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vitun idiootti Elorinne itse kompuroi heikompana teidän veskarin syliin. Urpo.
Niin, eli Tallberg työnsi Elorinnettä, ja Elorinne oli heikompi ja kaatui veskarin syliin? Eli juuri noin, työnnetään se pakki sinne molarin syliin, jos sinne kaadut, niin olet vain heikompi? Mielenkiintoinen näkemys :D
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Siellä on Matias Mäkynenkin kentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös