Selvä, sitten ajetaan vastustajan pakki veskan päälle niin good goal.
No eihän tuossa ollu oikeasti mitään. Elorinne niin vitun kömpelö. Sekoillut jo kahteen kertaan pahasti tänään.Hyvä tietää jatkossa että vastustajan voi työntää maalivahtia päin ja maali hyväksytään
Elorinteen paska suoritus. Mitään muuta väärää siinä tilanteessa ei ollut.Eli playoffeissa kannattanee työntää lisävauhtia pakille, jotta tämä lentää molarin syliin. Hyvällä tuurilla tulee maali, tai sitten "hyötynä" aina mahdollisuus, että vastustajan ykkösmoke loukkaantuu.
Ei, ihan normia menoa..Ilves on vähän sen oloinen kun olisi paniikki päällä.
Tämä. Elorinne kussut selvästi itse molemmat maalit. Hänhän tuossa kampitti itse Langhamerin.No eihän tuossa ollu oikeasti mitään. Elorinne niin vitun kömpelö. Sekoillut jo kahteen kertaan pahasti tänään.
Viis yli yhdeksän voittaja selvllä.Ei muuten pitkään ole tämä peli tasan
Ollut ihan hyvä tällä kaudella, nyt rasitteena pitkä pelitauko. Selvästi näkyy.Näillä esityksillä ei ole Elorinnettä kovin kova ikävä.
Vitun idiootti Elorinne itse kompuroi heikompana teidän veskarin syliin. Urpo.Hyvä tietää jatkossa että vastustajan voi työntää maalivahtia päin ja maali hyväksytään
Niin, eli Tallberg työnsi Elorinnettä, ja Elorinne oli heikompi ja kaatui veskarin syliin? Eli juuri noin, työnnetään se pakki sinne molarin syliin, jos sinne kaadut, niin olet vain heikompi? Mielenkiintoinen näkemys :DVitun idiootti Elorinne itse kompuroi heikompana teidän veskarin syliin. Urpo.