To 17.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 895
  • 417

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei vittu nyt :D ensin siellä revitään Ronkaista kaksin käsin ja pelataan maila pois, pian tämän jälkeen koko kansan Pikku Kakkosen poika luistelee Hakanpäätä päin niin tästä kakkonen Hakanpäälle.

Ei näitä sääntökirjan mukaan vihellellä.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
0-2 ei kerro ihan totuutta. Avauserässä hyvät maalipaikat aika lailla tasan ja IFK vei tokaa erää etenkin tuon toisen maalin jälkeen. Pakko sanoa, että Lehtisen ollessa maalissa on vain jotenkin levollisempi olo
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Kärppien ohi ei tällä kaudella ole taidettu kolmen maalin takaa tullakaan. Tänään näin saattaisi jopa käydä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Yhtään et hakenut viestilläsi reaktiota vastapuolelta?
Miksi olisin, minä halusin että Turunen lopettaa kikkailun ja alkaa laukomaan. Vetänyt nyt 3 kertaa jalkakynää kun piti vedon lähteä. Mulle on ihan herttisen se ja sama mitä mieltä te olette mun jutuista.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Trendi hieman muuttunut. Nyt pelattiin hyvällä tasolla ensimmäinen erä.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Eipä hpk-kannattajien tarvitse olla huolissaan omasta tehottomuudestaan, ei SaiPa maalia kumminkaan tee.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ässistä Kärki-Tiivola, meidän kärkikaksikko on kyllä melkoinen poiju kentällä kun jäävät omiin vähääkään pitempään pyöritykseen. Miksei äskenkään kultapotta mennyt jo vaihtoon jos on noin väsy?
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei Tuulola osu näköjään edes tyhjään maaliin, kuinka monta jäähyä tosta olis Saipalle voinut laittaa 2-3. Yhdellä selvisivät
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kummasti herralla roiskuu, mutta ei ole likainen kun ei tuomita. Kannattaa varoa, kun osuu. Painaa tämän jälkeen vähintään maalin
Juu. Jos kenenkään pää on Rautiaisen pääntaklaus korkeudella (n. 140cm) niin kiskasee nuppiin välittömästi. GOONI.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös