Ihan ok, mitä nyt huhujen mukaan sulaa aina, niin ei kovin monelle kelpais.Vehviläinen on aika hyvä veskari. Selvästi liigan keskitasoa parempi.
Miksi olisin, minä halusin että Turunen lopettaa kikkailun ja alkaa laukomaan. Vetänyt nyt 3 kertaa jalkakynää kun piti vedon lähteä. Mulle on ihan herttisen se ja sama mitä mieltä te olette mun jutuista.Yhtään et hakenut viestilläsi reaktiota vastapuolelta?
Kummasti herralla roiskuu, mutta ei ole likainen kun ei tuomita. Kannattaa varoa, kun osuu. Painaa tämän jälkeen vähintään maalinTuohon en osaa sanoa mitään, en pidä kovin likaisena pelaajana.
Eipä hpk-kannattajien tarvitse olla huolissaan omasta tehottomuudestaan, ei SaiPa maalia kumminkaan tee.
Juu. Jos kenenkään pää on Rautiaisen pääntaklaus korkeudella (n. 140cm) niin kiskasee nuppiin välittömästi. GOONI.Kummasti herralla roiskuu, mutta ei ole likainen kun ei tuomita. Kannattaa varoa, kun osuu. Painaa tämän jälkeen vähintään maalin
Aina kannattaa varoa kun osuu. Päät pystyyn.Kummasti herralla roiskuu, mutta ei ole likainen kun ei tuomita. Kannattaa varoa, kun osuu. Painaa tämän jälkeen vähintään maalin
Puhuinkin tästä pelistä.Harmillisesti Kerho pelaa tällä kaudella muitakin kuin SaiPaa vastaan.
Kerholle taas yksi tolppa lisää. Tuuskilla tyhjä maali edessä, mutta ylärima soi.
Kyllä, sieltä tulee pääosuman jälkeen aina joko tasoitus- tai voittomaali, vaihtoehtoisesti alustus jompaan kumpaan.Aina kannattaa varoa kun osuu. Päät pystyyn.