Maaleja.Mitä vttua nämä manniset ja kivirannat tekee tuolla...
Kakko tietojen mukaan odotti liian pitkään ensimmäisellä kerralla ja vei harhautuksen loppuun asti aivan, kuten 1-1 maalissa, mutta maila ei pysynyt käsissä ja kiekko karkasi.
Petturit. Hommia ei voi noin vain jättää puolitiehen...Sori, mutta myös tämä tuuraaja menee pitämään pienen paussin.
Anttilan kanssa samaan koostumukseen?Pelaa itselleen paikkaa Jokerien ylivoimaviisikoissa, hyvin näyttäisi sopivan ainakin Jokerien pleijareissa nähtyyn.
Mutaeukolle ei kelpaa.
Liekkö Lainekkaan äipän ruokinnalta ja fortnitelta ennättänyt. Tuskin.Ei ole päässyt Kakko makean paikan päälle.
Toinen ainakin taitaa johtaa pistepörssiä.Mitä vttua nämä manniset ja kivirannat tekee tuolla...
Don Tami on ikuinen leijona- ja aurinkokuningas.Onko Marco Anttila uusi leijonakuningas? Kaapo Kakko voisi olla Simba.
Samat kokemukset. Harvinaisen "viisasta ja tietävää" porukkaa.Mulle tulee tosta mieleen stereotyyppinen tanskalainen. Sen verran noiden kanssa on tullut töitä tehtyä, että mä hyvin tunnistan tuon "olen aina oikeassa".
Kaapon lahjoilla varmaan pystyy tekemään kumpaakin samaan aikaan.Mut ku Fortnite...
Yhteen aikaanhan Savinainen osui kohtuullisilla prosenteilla maajoukkueessakin. Nyt on palannut vanhaan moodiin.Monta paikkaa Savinainen tarvitsee yhteen maaliin? Onhan se toisaalta positiivista, että pääsee edes noille paikoille, mutta joskus saisi tehdäkin.