On. Sakari on putinin seksileluOnko Mannisen Venäjä-yhteydet tutkittu? Aihetta uudelle ketjunavaukselle?
Ei se käy, ellei sulla ole tuuraaja sovittuna.Erätauolla ei sitte tuu tykkäyksiä. Mä haen jätskiä ja käyn laittaas yökkärit päälle.
Mörkö ei vaan saa kiekkoa maaliin.
Kaapo voittaisi jopa euroviisut.
Todella mulkun oloinen tämä tanskan valmentaja. Vaikuttaa ”olen aina oikeassa” tyypiltä
Forumin naavaparrat repisi pelihousut. Ei mitään moterneja tsättejä saatana.
Lankinen pitäis kyllä oikeasti laittaa ketjulla kiinni maalialueelle. Vähän niinku vaimo kiinnitetään tiskikoneeseen.
Sori, mutta myös tämä tuuraaja menee pitämään pienen paussin.Ei se käy, ellei sulla ole tuuraaja sovittuna.
Kaapo feat. Matti ja Teppo: arvotonta mm-kultaa aina vaanKaapo voittaisi jopa euroviisut.
Eli moppi.Sinikone?
Spede oli aikanaan melkonen tekijä kuopion kiekkoilussa. Kuulemma.Ja Pertti Pasanen on joko tuhkattuna tai matojen ruoaksi päätyneenä. Spedejä on moneen porukkaan.
Maalin edustalta Manninen saa Tanskan koutsin taiteilemaan fläppitaululle.
Sehän tehtiin jo 14 vuotta sitten. ”Oon nelivuotias, oppimaan innokas jne...”Ens vuodeksi ne vois tehdä sinne Kaapo Kakko-biisin. Toimisi.
Monta paikkaa Savinainen tarvitsee yhteen maaliin? Onhan se toisaalta positiivista, että pääsee edes noille paikoille, mutta joskus saisi tehdäkin.
Vehviläinen voisi olla Simban setä, joka siis tapatti Leijonakuninkaan.Onko Marco Anttila uusi leijonakuningas? Kaapo Kakko voisi olla Simba.
Anttila vois kerätä kolehdin, että Kakko pääsee Bratislavassa naisiin.