Tästä ei Kärpät enää nouse. Voikin siirtyä toisen matsin pariin.
Olisikin sensaatio jos nousis....
Tästä ei Kärpät enää nouse. Voikin siirtyä toisen matsin pariin.
Tällästä peliä on nähty Kookoolta tasan 2 peliä. Toissapäivänä oli ekan kerran.Koko kauden ajan ihmetellyt, miksi Salolle vaadittu potkuja kannattajien toimesta.
Uskotteko kotona KooKoo johtaa jo 4-0
Niinpä niin, tajuaakohan itse lähteä?MARJAMÄKIII :D
Etköhän löydä ulos ihan itse.
Ei sillä runkosarjalla ole mitään merkitystä enää tässä vaiheessa. Se nähtiin viime kaudellakin, kun Salo vei KooKoon sääleistä välieriin.Tällästä peliä on nähty Kookoolta tasan 2 peliä. Toissapäivänä oli ekan kerran.
Joo ei olekaan. Olen ihan tyytyväinen tähän :DEi sillä runkosarjalla ole mitään merkitystä enää tässä vaiheessa. Se nähtiin viime kaudellakin, kun Salo vei KooKoon sääleistä välieriin.
Oliko se Torso joka kehui näitä Kärppä veskareita kauden alussa, ei kyllä oikein vakuuta tekeminen.
Ja epäreilua pelata KooKoota vastaan eikä Sportia tai SaiPaa.Älä nyt, tuomarit ja huono tuuri..
Ei sillä runkosarjalla ole mitään merkitystä enää tässä vaiheessa. Se nähtiin viime kaudellakin, kun Salo vei KooKoon sääleistä välieriin.
4-0, maksimissaan 4-1 jatkoon.Tapparalle tulee ikävä vastus.
En yllättyisi jos KooKoo johtaisi Tappara sarjaa 0-2. Sen verran saavat nyt henkeä päälle ja Tappara on luultavasti alkuun aika jäässä
Niin no, vertaan vaikka Setäseen niin on siinä iso ja ratkaiseva ero.3s maali vähän helposti, pikku kommunikaatio juttu siinä just ennen. Tolle 4s maalille ei oikein mahtanu mitääb
En usko, että KooKoo ihan noin ylivoimaiseen esitykseen pystyy.4-0, maksimissaan 4-1 jatkoon.
Älä jaksa joka keskustelussa. Kolme peliä tahkonnut säälipleijarijoukkue levännyttä CHL-mestaria vastaan. KooKoo jaksaa ehkä perjantaina ja sunnuntaina laittaa kampoihin, mutta sitten alkaa piiputtaa.Tapparalle tulee ikävä vastus.