To 16.3.2023 Kärpät - KooKoo

  • 17 455
  • 299

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hävettää. Rakas seura on häpäisty rankalla tavalla.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Sanon alkuun, että minulle ei ole niin väliä, että miten nää jatkomatsit menee. Mutta onhan tuo Kärppien suoritus aivan luokaton. Tollasella miljoonamiehistöllä ei päästä runkosarjassa top kutoseen. Surkea suoritus.

No sääleistä sitten jatkoon? No ei...sen sijaan kotona vedetään 0-5...huikeaa. Kai toi paskakiekkoa peluuttava Marjamäki saa kenkää??
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • kouvoloidit_kunniaan.jpg
    kouvoloidit_kunniaan.jpg
    348,5 KB · kertaa luettu: 108

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niukka naukka että Mika Pyörälä olisi pelastanut tätä peliä
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen seurannut jääkiekkkoa noin 35 vuotta enkä muista yhtä suurta floppia kuin tämän kauden Kärpät.

Toisaalta tekee koko sarjalle hyvää tämä. Muistetaan taas se, että nimillä ei tee mitään, jos pelitapa ei vaan toimi.
 
Viimeksi muokattu:

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Kajaanin Hokillakin on paremmat kemut perjantainakun matsi loppuu Latviassa kuin Kärpillä tänään . Saavat ainakin ostaa bussin täyteen viinaksia ja bailata Riikan yössä. Ja laivamatkakin vielä tulossa. Ai että, pelaisipa Kajaanin Hokissa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kyllä lämmittää Kärppien tippuminen. Luulin, että Jyp oli kauden suurin floppi. Onneks Kärpät pelasti tilanteen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Olen seurannut jääkiekkkoa noin 35 vuotta enkä muista yhtä suurta floppia kuin tämän kauden Kärpät.

Toisaalta tekee koko sarjalle hyvää tämä. Muistetaan taas se, että nimillä ei tee mitään, jos peli ei vaan toimi.
Minä olen seurannut jääkiekkoa noin 60 vuotta. Kärppiä 48 vuotta. Kyllä tässä monenmoista floppia kerennyt näiden vuosien aikana nähdä. Tosin aika kärkeen tämäkin kiilaa muttei kuitenkaan viiden joukkoon.
Siitä samaa mieltä ettei nimillä mitään , jos peli tai pelitapa ei toimi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1946

Meidänpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Liiga, KooVee, KPK, Chicago Blackhawks
Onnea KooKoo! Olen pitänyt tämän kauden rosteria aiempia heikompana, mutta hienosti Olli saa piiskattua homman raiteilleen vaikka välillä näytti pahalta! Ja erityisen hienoa on seurata oman suosikkini Rautsin pallien kasvavan muutaman kokonumero näin keväällä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös