To 15.9.2022 Otteluseuranta(Liiga)

• 10 131
  • 235

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Seuraavan maalin tekee Motin tai Matushkin.
Tai sitten joku tänään jo maalanneista. Muuten M-linja ei jatku.

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos teillä on CMoressa ääni ja kuva epäsynkassa, niin kokeilkaas striimata peliä CMore Sport 1:n striimin kautta. Mulla auttoi. Käytössä siis täälläkin Samsungin telkkari. Alakerran LG:n tv:ssä ei ollut mitään häikkää.
Mulla on vain CMore -sovellustilaus mikä Samsungilla näkyy äpin kautta. Jos menen CMore Sport 1 -kanavalle niin sehän liputtaa ettei oikeutta, ärsyttävää. "Lyytinen teki viivalla virheen ennenku se oikeesti tapahtu", tämmöstä on tämä CMore sovelluksen kautta tuleva viihde ...

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mulla on vain CMore -sovellustilaus mikä Samsungilla näkyy äpin kautta. Jos menen CMore Sport 1 -kanavalle niin sehän liputtaa ettei oikeutta, ärsyttävää. "Lyytinen teki viivalla virheen ennenku se oikeesti tapahtu", tämmöstä on tämä CMore sovelluksen kautta tuleva viihde ...
Niin minullakin. Menet siis sen sovelluksen kautta Kanavat -osioon ja sieltä valitset CMore Sport 1.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otso Rantakarilta kyllä vakuuttavaa tekemistä kun on alle kahdessa ottelussa päässyt suoraan inhokki-listan kärkeen allekirjoittaneella.

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Tappara haki vimmatusti johtomaalia ja reppunhan se meni. Ei voi mitään. Vimmatun, kovan painostuksen jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy