TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Nyt näin myös Ilarin ensimmäisenkin maalin. On kyllä erinomainen viivapelaaja!
Älä edes aloita... :DIFK yv, nyt muuten jytisee niin että jytisee
Noilla noin kuudella vierasfanilla olisi keltainen paita?Hyvin näyttää yleisö löytäneen halliin. Miltähän näyttäisi, jos IFK:n sijaan vastassa olisi esim SaiPa?
Mulla on vain CMore -sovellustilaus mikä Samsungilla näkyy äpin kautta. Jos menen CMore Sport 1 -kanavalle niin sehän liputtaa ettei oikeutta, ärsyttävää. "Lyytinen teki viivalla virheen ennenku se oikeesti tapahtu", tämmöstä on tämä CMore sovelluksen kautta tuleva viihde ...Jos teillä on CMoressa ääni ja kuva epäsynkassa, niin kokeilkaas striimata peliä CMore Sport 1:n striimin kautta. Mulla auttoi. Käytössä siis täälläkin Samsungin telkkari. Alakerran LG:n tv:ssä ei ollut mitään häikkää.
Seuraavan maalin tekee Motin tai Matushkin.
Tai sitten joku tänään jo maalanneista. Muuten M-linja ei jatku.
Niin minullakin. Menet siis sen sovelluksen kautta Kanavat -osioon ja sieltä valitset CMore Sport 1.Mulla on vain CMore -sovellustilaus mikä Samsungilla näkyy äpin kautta. Jos menen CMore Sport 1 -kanavalle niin sehän liputtaa ettei oikeutta, ärsyttävää. "Lyytinen teki viivalla virheen ennenku se oikeesti tapahtu", tämmöstä on tämä CMore sovelluksen kautta tuleva viihde ...
Yritin, mutta kanava ei kuulu tilaukseen.Niin minullakin. Menet siis sen sovelluksen kautta Kanavat -osioon ja sieltä valitset CMore Sport 1.
Jaa. Minun tilaukseen näköjään kuuluu.Yritin, mutta kanava ei kuulu tilaukseen.
Otso Rantakarilta kyllä vakuuttavaa tekemistä kun on alle kahdessa ottelussa päässyt suoraan inhokkilistan kärkeen.
Lyytiselle antaisin erityiskehuja myös, vuodesta toiseen yhtä heikkoa tekemistä oletettavasti isolla rahalla.Otso Rantakarilta kyllä vakuuttavaa tekemistä kun on alle kahdessa ottelussa päässyt suoraan inhokkilistan kärkeen.
Voi piru :-) Täällä tuleekin kuvakin suorana !!! Thusen thanks!Niin minullakin. Menet siis sen sovelluksen kautta Kanavat -osioon ja sieltä valitset CMore Sport 1.
Siirretään kiitokset vain @Breeze Harbour ille :)Voi piru :-) Täällä tuleekin kuvakin suorana !!! Thusen thanks!
Olisin tietysti itsekin tietysti voinut tarkentaa, että sovelluksen Kanavat-välilehdestä CMore Sport 1:n striimi niin pelittää.Siirretään kiitokset vain @Breeze Harbour ille :)