Eikös siinä ylimääräinen hypännyt jäälle ja vaihtoon tulossa ollut pelasi kiekkoa?Ei koska tässä tuo oli aivan oikein kumottu.
Eikös siinä ylimääräinen hypännyt jäälle ja vaihtoon tulossa ollut pelasi kiekkoa?Ei koska tässä tuo oli aivan oikein kumottu.
Rehellisesti sanoen en kyllä edes tiennyt, että jäähyjä voi noin vaan kumota. :D Ihme sekoilua, vaikka toki oikein lopulta menikin.Ei koska tässä tuo oli aivan oikein kumottu.
LG:n app, en osaa vaihtaa.Tämä on toinen vaihtoehto.
Ja sama jos katsoo AppleTV:n kautta. mulla ei ole ollut ongelmia äänien tai muunkaan kanssa.Tässä CMore Sport 1:n lähetyksessä ei tosiaan ole tuota ääniongelmaa ollenkaan. Kanava löytyy ainakin Samsungin TV-sovelluksessa Kanavat -välilehden alta. Kiitos @Breeze Harbour ! Muuten olisi koko peli mennyt selostus 3 sekuntia edellä.
Viittaatko ihan nopsaan sääntöön millä perusteella tuo on oikein kumottu. HIFK:in aitiosta hyppäsi kaveri jäälle, ja pakeni nopeasti pois kun huomasi että minun vaihtopelaajani pelaa nyt kiekkoa.Ei koska tässä tuo oli aivan oikein kumottu.
Niin joo enpä tajunnut AppleTV:n kautta edes kokeilla. Ei mulla taida siinä edes olla CMoren sovellusta. Ostin tuon aikoinaan vain sen takia, kun TeliaTV ei viitsinyt tehdä TV-sovellusta ja liigaottelut tulivat vain sieltä. Sen jälkeen ei ole pahemmin ollut AppleTV:lle käyttöä.Ja sama jos katsoo AppleTV:n kautta. mulla ei ole ollut ongelmia äänien tai muunkaan kanssa.
Kannattaa testata, ainakin itsellä se on toiminut tosi hyvin.Niin joo enpä tajunnut edes AppleTV:n kautta edes kokeilla. Ei mulla taida siinä edes olla CMoren sovellusta. Ostin tuon aikoinaan vain sen takia, kun TeliaTV ei viitsinyt tehdä TV-sovellusta ja liigaottelut tulivat vain sieltä. Sen jälkeen ei ole pahemmin ollut AppleTV:lle käyttöä.
Yleensä kaikki Tapparan parhaat paikat rakennetaan Vittasmäelle. Syytä tähän taktiikkaan en ole keksinyt.Vittasmäki... Näkee ettei kiekollinen osaaminen ole se vahvuus :D
Joo. Ei vain ole ollut tarvetta, kun tämä CMoren Samsungin tv-sovellus on toiminut tähän asti moitteetta.Kannattaa testata, ainakin itsellä se on toiminut tosi hyvin.
"Kannattaa koko ajan seurata millaisilla kokoonpanoilla IFK pelaa siellä."Onko niin, että Tapparan kokoonpano ”elää” kookooAJAN mutta HIFK joutuu pelaamaan piiiitkääään samalla kokoonpanolla ?
Pro-tip: Tappara pelaa yleensä maalin pelejä. Ja varsinkin alkukaudesta usein häviää kotipelejä, joissa vierailijan voitolla on kerroin yli 4.Rahat jää kyllä saamatta. Tapparan vähintään kahden maalin voitto piti olla selviö (kertoimella 2,40). Eli eiköhän Tappara voita maalilla, niin jää rahat saamatta ja HIFK häviää. Lose-lose.
Siis mitä löitkö vetoa kauneimpia vastaan? SyntiäRahat jää kyllä saamatta. Tapparan vähintään kahden maalin voitto piti olla selviö (kertoimella 2,40). Eli eiköhän Tappara voita maalilla, niin jää rahat saamatta ja HIFK häviää. Lose-lose.
Pysyykö Liigan nettisivut mukana kun koookoooAJAN kokoonpanot ELÄÄ? Sieltä voisi käydä seuraamassa… ;)"Kannattaa koko ajan seurata millaisilla kokoonpanoilla IFK pelaa siellä."