To 15.3.2012 Blues-Jokerit

  • 17 200
  • 59

Toy Gun Ed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kas kun täällä ei puhuta siitä, että HIFK-fanit miehittivät hallinne finaaleissa vielä totaalisemmin kuin Jokerikannattajat eilen.

Olin eilen yllättynyt, ettei jokeriporukkaa ollut enemmän paikalla. Suomenruotsalaisten väkevä viimekeväinen hallintäyttö johtui pääasiassa siitä, että sarja oli 3-0 eli käytännössä ratkennut.

Espoo kenenkään pikkuveli ole, perustettu vuonna 1458 ja pikkuveli Helsinki 1550. Joukkue on tietenkin vähän nuorempi.
 
Viimeksi muokattu:

Grafite

Jäsen
Kun ei oma seura tarjoa arsenaalia vittuilla Jokereille, niin kannattaa käyttää sitten IFK:ta.

Tarjoaahan: Pudotuspeleissä, eli kaikista olenaisimmassa, Jokerit ei ole ikinä voittanut Bluesia.

Mutta itse ottelusta; jännittävä ottelu oli vaikka panokset Bluesilla olivat melko vähissä. Eriksonille vaan jatkosopparia, jos jatkaa tuollaisia esityksiä.
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Kumpi on säälittävämpää?

A) Huutaa hallillla Espoota Stadin esikaupungiksi?

B) Itkeä internetissä hallille vaivautuneiden kannattajien huudoista ja asuinpaikasta?

Päättäkää itse.

Ps. Mikä intressi espoolaisilla on sanoa Jokerifaneja vantaalaisiksi? Liian kova alennuskompleksi Helsinkiä kohtaan?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Espoolaiset ovat sopeutuvaa sakkia. Kyllähän sen ymmärtää, ei siinä mitään. Onnea jatkoon, sitä tulette noilla esityksillä tarvitsemaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rudi on itse sanonut, että kaikki hämmennykset jäävät pois, kun pelikello näyttää nollaa... Vai oliko silti Iso-Paha-Ruutu asialla?

Jo ensimmäisessä Blues-Jokerit-matsissa tällä kaudella Ruutu jatkoi shöytään kättelyssä ja yritti "huomaamattomasti" kaataa vastustajan pelaajan.

Eli jos Jarkko on tosiaan noin sanonut, niin paskaa jauhaa. Eipä tosin ekaa kertaa, ettei sen puoleen.


Mitä tulee Jokerifaneihin, niin hyvä menohan siellä oli päällä, vaikka yllättävän vähän vierasfaneja oli saapunut paikalle.
 
Viimeksi muokattu:

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jo ensimmäisessä Blues-Jokerit-matsissa tällä kaudella Ruutu jatkoi shöytään kättelyssä ja yritti "huomaamattomasti" kaataa vastustajan pelaajan.

Eli jos Jarkko on tosiaan noin sanonut, niin paskaa jauhaa. Eipä tosin ekaa kertaa, ettei sen puoleen.


Mitä tulee Jokerifaneihin, niin hyvä menohan siellä oli päällä, vaikka yllättävän vähän vierasfaneja oli saapunut paikalle.

Juhaht: lisätietoja tästä "yllättävän vähän vierasfaneja paikalla"? Espoolaiskannatuksen perusteella olisi luullut, että kyseessä on Bluesin vieraspeli.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Niin Espoohan ei ole kaupunki ja Hesassa on enemmän savolaisia kuin Kuopiossa.

Merkityksetön peli ja hiukan v*****i loppupelin dumarointi mistä Narrit tuli tasoihin ja lopuksi ohi. Viime pelejä Raksilassa nähneenä kummastakaan tilanteesta ei olisi jäähyä annettu.

Tsemppiä molemmille joukkueille jatkopeleihin ! Pistäkää leijat kesälomille.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juhaht: lisätietoja tästä "yllättävän vähän vierasfaneja paikalla"? Espoolaiskannatuksen perusteella olisi luullut, että kyseessä on Bluesin vieraspeli.

Itse kattelin pelin sieltä päätybaarista, josta kummatkin faniryhmät olivat yhtä kaukana. Aikalailla tasapäiset sakit näytti (ja kuului) olevan, mikä siis yllätti: luulin Jokerifanien olevan tulossa suuremmalla porukalla paikalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös