To 15.2.2018 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

  • 54 279
  • 565
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Niillä on kaikki oikeudet OlympialaisiinO ei vain kiekkoon.

No juu toki, kiekko on aika pieni osa siinä summassa. Oletan silti että jotain laskutoimituksia sielläkin on tehty tuotteen edelleenmyymisestä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku media voisi tässä vaiheessa tehdä jutun siitä että ketä nämä Suomen pelaajat ovat.

Kun en seuraa Putin-liigaa niin tuolla vilisee itselleni umpioutoja pelaajia.

Junttila ilmeisesti Suomen the maalintekijä eli ei noi Putin-jengiläiset taida kummoisia olla...
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Suomi kusessa Saksan seisovan karvauksen kanssa :D Ei ollut kaukana tasoitus siinä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Saksa pelaa tällä hetkellä parempaa kiekkoa kuin Suomi.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Hyvää kiekkoa on. Nopeaa ja viihdyttävää katsoa. Saksa on kyllä aina kova suomea vastaan.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ei ny saatana!

Onko sisäpiirin tietoa?

Silloin lentää teevee terassille, kun nuo heebot tulee ruutuun.
Huutokauppakeisari myymässä Kukkosen gameworn-pelipaitaa Tammisen kanssa olisi myös toiveissa. "Ensimmmmäenen, toenennnn.... myyty Jonne Perälälle Kihiniössä!"
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt oltiin kyllä kusessa Saksan tolppaträpin kanssa, ihan tuli viime kevään paikallissarja mieleen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Onkohan Suomen valmennusjohto muistanut tällä kertaa kysyä neuvoja Alpo Suhoselta?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Älä mussuta Kemppainen. Selvä jäähy saatana
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavsti neljän vuoden päästä on taas Ylellä. Nähtäisiin kaikin puolin laadukas turnaus NHL - pelaajineen.
Itse taas toivon että menee maksumuurin taakse, minua ainakin vituttaa käyttää minun verorahojani siihen että kaikenmaailman pummit saavat nauttia urheilusta ilman erillismaksua. Eihän Yle näytä SM-Liigaakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös