Niillä on kaikki oikeudet OlympialaisiinO ei vain kiekkoon.
No juu toki, kiekko on aika pieni osa siinä summassa. Oletan silti että jotain laskutoimituksia sielläkin on tehty tuotteen edelleenmyymisestä.
Niillä on kaikki oikeudet OlympialaisiinO ei vain kiekkoon.
Jatkoajan maajoukkue-keskusteluissa tätä se on vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Aina menee kaikki päin helvettiä. Niin joukkueella kuin tv-tuotannollakin.Kaikki menee päin persettä ja vituttaa.
Toivottavsti neljän vuoden päästä on taas Ylellä. Nähtäisiin kaikin puolin laadukas turnaus NHL - pelaajineen.
Nimenomaan, vitun Yle! Mikä tässä on sulle epäselvää?Ois Yle vastannut Discoveryn tarjoukseen.
Joku media voisi tässä vaiheessa tehdä jutun siitä että ketä nämä Suomen pelaajat ovat.
Kun en seuraa Putin-liigaa niin tuolla vilisee itselleni umpioutoja pelaajia.
Joku media voisi tässä vaiheessa tehdä jutun siitä että ketä nämä Suomen pelaajat ovat.
Huutokauppakeisari myymässä Kukkosen gameworn-pelipaitaa Tammisen kanssa olisi myös toiveissa. "Ensimmmmäenen, toenennnn.... myyty Jonne Perälälle Kihiniössä!"Ei ny saatana!
Onko sisäpiirin tietoa?
Silloin lentää teevee terassille, kun nuo heebot tulee ruutuun.
Ei tietenkään ketään noista neljästä lähellekkään kameroita.Ei ny saatana!
Onko sisäpiirin tietoa?
Silloin lentää teevee terassille, kun nuo heebot tulee ruutuun.
No otan osaa puolestasi.Kaikki
En muuten joukkuetta tunne mutta Lasse Kukkonen on joukkueen kapteeni ja ylivoimapelin kiekollinen priimusmoottori.Tänne kans vois kertoa ketä nuo muutamat on kun ei tule nuita Suomen alasarjoja seurattua.
Itse taas toivon että menee maksumuurin taakse, minua ainakin vituttaa käyttää minun verorahojani siihen että kaikenmaailman pummit saavat nauttia urheilusta ilman erillismaksua. Eihän Yle näytä SM-Liigaakaan.Toivottavsti neljän vuoden päästä on taas Ylellä. Nähtäisiin kaikin puolin laadukas turnaus NHL - pelaajineen.
On siellä toki tuttujakin nimiä ja Lasse Kukkonen kiintopisteenä.En mäkään KHL:ää seuraa, mutta on noista joku saattanut ensin Liigaakin pelata.
Nauran täällä vatsa kippurassa .minua ainakin vituttaa käyttää minun verorahojani siihen että kaikenmaailman pummit saavat nauttia urheilusta ilman erillismaksua.