To 14.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 10 180
  • 261

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotan vaan sitä kun tulee joku ylilyönti ja joku huitaisu tms osuu puolivahingossa tuota jäällä olevaa kameramiestä päin ja siitä tulee pelikieltoa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole kummankaan joukkueen fani, vaikka takavuosien "isoa pahaa HIFK:ta" nostalgiakuorrutetulla kunnioituksella muistelenkin. Melko neutraalista kulmasta siis peliä katson, "melko" siksi, että tuon Tapolan lärvi ja olemus ärsyttää mua ihan liian paljon, enkä edes tiedä miksi. En muista ulkoa saavutuksiaan, mutta taitaa hänellä olla parikin mestaruutta ja kourallinen hopeamitaleja Tapparan penkin takaa, enkä hänen ammatillista osaamistaan kiistäkään. Jyrsijämäinen turpavärkkinsä ärsyttää pikkumaista minua silti niin paljon, että en pysty toivomaan Tapparalle hyvyyksiä, vaikka se Tampereen jengeistä suosikkini onkin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
IFK tekee hyvin töitä. Tapparan nopeilla hyökkäyksillä päästään 1-3 -hyökkäyksiin. Tänään ei tunnu riittävän, ja ne kaikki ohhoh-maalitkin tuhlattiin Mikkelissä. Aika varma ykkönen.
 

Aihio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Helsingissä melkoista kamppailupeliä. En tiedä onko tuossa Hifk:n pelissä jotain rakenteita, mutta omaan silmään se näyttää aika sekavalta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olispa kapeammat kaukalot, niin saataisiin enemmän kiihkeää laitakamppailua.
 
4

444

Tapolan mielestä tuomarin pitäisi viheltää jäähy tilanteesta, jota ei nähnyt. Ei toisaalta yllätä. Saatanan marsu.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole kummankaan joukkueen fani, vaikka takavuosien "isoa pahaa HIFK:ta" nostalgiakuorrutetulla kunnioituksella muistelenkin. Melko neutraalista kulmasta siis peliä katson, "melko" siksi, että tuon Tapolan lärvi ja olemus ärsyttää mua ihan liian paljon, enkä edes tiedä miksi. En muista ulkoa saavutuksiaan, mutta taitaa hänellä olla parikin mestaruutta ja kourallinen hopeamitaleja Tapparan penkin takaa, enkä hänen ammatillista osaamistaan kiistäkään. Jyrsijämäinen turpavärkkinsä ärsyttää pikkumaista minua silti niin paljon, että en pysty toivomaan Tapparalle hyvyyksiä, vaikka se Tampereen jengeistä suosikkini onkin.
Yhdellä sanalla: Jortikka.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
No mun mielestä on aika reilua olettaa että jos tuomari ei nosta kättä ja vihellä peliä poikki niin silloin hän ei ole myöskään nähnyt mitään rikettä, mutta tää on vaan mun mielipide.
Kai silti syyta saa kysya? Jos tuomari nakikin niin siina selviaa linja samalla. Jos ei nahnyt niin sitten ei nahnyt ja eteenpain niinkuin tuossa kavikin
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tapola on päässyt kyllä hyvin kaikkien keravalaisten ihon alle.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomio, Midas mainittu! Ymmärsin, tai ainakin luulen ymmärtäneeni pointtisi. Vähissä taitavat Liigasta(kin) olla ne koutsit, jotka eivät ketään Keijo Keskivertoa ärsyttäisi, kaltaisteni pikkusielujen ärsyyntymisestä puhumattakaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karri Kivi se ei löydä IFK:n pelistä ikinä juuri mitään hyvää. Pelkkää negaa. Sama oli jo viime kaudella.
 
Peltonen on kyllä pelimies. Tapparan ykkösnyrkkiä vastaan jälleen NELONEN kentälle ja taitaa tulla jälleen 5min vaihto
 
4

444

Vaikka ne katsoisivat videolta, niin eivät silti näe tilanteita, vaan tuomitsevat päin persettä. VITTU!
No kyllähän Jussi Veikko tietää itsekin, että maaleja voi tehdä vaikka räikeän väärän vaihdon jälkeen sekä saamatta kiekkoa edes maaliin asti. Eikä tuomarit näe mitään. Ei kuitenkaan silloin jaksa vinkua asioista tippa silmäkulmassa kaiken aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös