Virhimon Koppi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Vähävaraisen muusikon äänentoistojärjestelmä.Mikä on p a?
Vähävaraisen muusikon äänentoistojärjestelmä.Mikä on p a?
Tää on muuten fake news, Heljanko on paska, kuulemma.Mertarannalla, kuten monella muullakin, meni kokonaan ohi etta Austin ohjasi sen omiin
Helsingissä melkoista kamppailupeliä. En tiedä onko tuossa Hifk:n pelissä jotain rakenteita, mutta omaan silmään se näyttää aika sekavalta.
Yhdellä sanalla: Jortikka.En ole kummankaan joukkueen fani, vaikka takavuosien "isoa pahaa HIFK:ta" nostalgiakuorrutetulla kunnioituksella muistelenkin. Melko neutraalista kulmasta siis peliä katson, "melko" siksi, että tuon Tapolan lärvi ja olemus ärsyttää mua ihan liian paljon, enkä edes tiedä miksi. En muista ulkoa saavutuksiaan, mutta taitaa hänellä olla parikin mestaruutta ja kourallinen hopeamitaleja Tapparan penkin takaa, enkä hänen ammatillista osaamistaan kiistäkään. Jyrsijämäinen turpavärkkinsä ärsyttää pikkumaista minua silti niin paljon, että en pysty toivomaan Tapparalle hyvyyksiä, vaikka se Tampereen jengeistä suosikkini onkin.
Tapolan pitaisi tietaa automaattisesti ettei tuomari nae jotain tilannetta? Grande katastrof!!Tapolan mielestä tuomarin pitäisi viheltää jäähy tilanteesta, jota ei nähnyt. Ei toisaalta yllätä. Saatanan marsu.
No mun mielestä on aika reilua olettaa että jos tuomari ei nosta kättä ja vihellä peliä poikki niin silloin hän ei ole myöskään nähnyt mitään rikettä, mutta tää on vaan mun mielipide.Tapolan pitaisi tietaa automaattisesti ettei tuomari nae jotain tilannetta? Grande katastrof!!
Vaikka ne katsoisivat videolta, niin eivät silti näe tilanteita, vaan tuomitsevat päin persettä. VITTU!No mun mielestä on aika reilua olettaa että jos tuomari ei nosta kättä ja vihellä peliä poikki niin silloin hän ei ole myöskään nähnyt mitään rikettä, mutta tää on vaan mun mielipide.
Kai silti syyta saa kysya? Jos tuomari nakikin niin siina selviaa linja samalla. Jos ei nahnyt niin sitten ei nahnyt ja eteenpain niinkuin tuossa kavikinNo mun mielestä on aika reilua olettaa että jos tuomari ei nosta kättä ja vihellä peliä poikki niin silloin hän ei ole myöskään nähnyt mitään rikettä, mutta tää on vaan mun mielipide.
Huomio, Midas mainittu! Ymmärsin, tai ainakin luulen ymmärtäneeni pointtisi. Vähissä taitavat Liigasta(kin) olla ne koutsit, jotka eivät ketään Keijo Keskivertoa ärsyttäisi, kaltaisteni pikkusielujen ärsyyntymisestä puhumattakaan.Jortikka
No kyllähän Jussi Veikko tietää itsekin, että maaleja voi tehdä vaikka räikeän väärän vaihdon jälkeen sekä saamatta kiekkoa edes maaliin asti. Eikä tuomarit näe mitään. Ei kuitenkaan silloin jaksa vinkua asioista tippa silmäkulmassa kaiken aikaa.Vaikka ne katsoisivat videolta, niin eivät silti näe tilanteita, vaan tuomitsevat päin persettä. VITTU!
Tällä kaudella Kivi ei ole yksin näkemyksensä kanssa.Karri Kivi se ei löydä IFK:n pelistä ikinä juuri mitään hyvää. Pelkkää negaa. Sama oli jo viime kaudella.