To 14.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 10 180
  • 261

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Ihan järkyttävää peliä IFK:lta mutta 3 pistettä tärkeintä.
Ei se tyyli, vaan tulos tuossa IFK:n tilanteessa. Pitää vain olla vähän parempi paikallaolijoista, ja sitä IFK mielestäni kuitenkin oli.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dev

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Ei kukaan sitä muista, kun yksi trolli on huutanut 2 erää vaaarallista ja yhtä päätä ja IFKsta ei ole mihinkään...

Niinpä.

En mä tiedä, onko toi äijä kaikessa paskuudessaan edes hauska enää. Aivan järkyttävä suoritus taas ja vie kyllä aika paljon pelinautinnosta.

Eikä mitään pois Tapparalta, ei ollut huono peli lainkaan, mutta sillä nyt ei oo tän asian kanssa mitään tekemistä.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En mä tiedä, onko toi äijä kaikessa paskuudessaan edes hauska enää. Aivan järkyttävä suoritus taas ja vie kyllä aika paljon pelinautinnosta.
Kyllä minä sen ymmärrän, että jossain kohtaa menee #90 ja #50 sekaisin. Mutta jos selität toistuvasti, että eri kätisyyksillä pelaava #88 on #96 niin ei mene jakoon. Ja kaikki se muu manaaminen. Ekassa erässä Tapparan tekemättömyyttä päiviteltiin ja loppupeli IFK ei saa mitään aikaan. No, tarvitseeko pelin päällä parin johdossa painaa persesuoli pitkällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös