Punamusta

Jäsen
Jääkiekon SM-liigakausi 2019-2020 pyörähtää liikkeelle tunnin sisään. Kausi aloitetaan yhden ottelun kierroksella, kun viime kevään finalistit HPK ja Kärpät pelaavat Hämeenlinnassa. Ennen ottelua hallitseva Suomen mestari Pallokerho nostaa hallinsa kattoon uuden mestaruusviirin sekä uudistetun ensimmäisen viirin. Nyt Rinkelinmäen katossa roikkuu kaksi merkintää päätyyn asti vedetystä kaudesta. Suuret onnittelut HPK:lle, kannattajille ja koko oranssille seurayhteisölle.

Itse ottelusta toivon puolueellisesti kotijoukkueen voittoa. Mikä olisikaan makeampi tapa aloittaa kausi kuin nostaa uusi mestaruusviiri kattoon ja juhlia kaupan päälle voittoa? Ässien kannattajat ainakin muistavat tämän kuuden vuoden takaa, kun Lukko nöyrtyi kotiavauksessa puhtaalla pelillä 4-0. Eli tosiaan, olen kotiyleisön vuoksi Kerhon puolella, mutta tasapuolisesti annan onnentoivotukset molemmille osapuolille.

Avatkaapa kausi vauhdikkaasti siellä hallilla. Hyvää alkavaa matkaa Jatkoajan palstalaisille ja koko liigayhteisölle. Pian mennään!

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa 20-21: PELATAANKO VAI EI!?
Ai nää otteluseurantaketjut olikin sallittuja? Mä luulin että seuranta oli sallittu vaan ketjujen omissa rinkirunkkausketjuissa.

#Freenahkis / #nahkisDidNothingWrong / #MakeJatkoaikaGreatAgain / #NotMyModerators
311218 / 191019 / 151119

Punamusta

Jäsen
Ai nää otteluseurantaketjut olikin sallittuja? Mä luulin että seuranta oli sallittu vaan ketjujen omissa rinkirunkkausketjuissa.
Minä aion ainakin seurata kierroksia täällä Otteluketjufoorumin ketjuissa. Täällä on kotoisat oltavat.

Sen verran voisi katsoa, että onko vastaava ketjua jo perustettu...
Ei huolta, @Moderaattorit yhdistävät nämä sitten kun kerkeävät.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen verran voisi katsoa, että onko vastaava ketjua jo perustettu...
Sori, katsoin kyllä, mutta enpäs nyt sitten huomannut, kun ei ollut päällimmäisenä. My bad.

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vähän kaiholla noita kevään kuvia näin Kerho-fanina katseli. Taas sitä ollaan syksyssä. No, ensi keväänä uudestaan sitten :)

To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll to the bottom and click 'I agree'.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, kahden maalin Karvinen
Voi jeesus näitä mainoksien määrää. Onneksi ei tarvitse usein katsoa Mainostelevision puolelta pelejä.

"Now lower the cannons the battle begins!"
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa, onks nää nyt kielletty vai? Mä luulin, että tuo joukkueiden osioissa oleva ketjun tarkoitus on poistaa chattailly siellä olevista kausiketjuista.

Uhmataan sitten, jos tää oli tosiaan kiellettyä. Pelikieltoa tänne vaan, I dare you. Mitä on Jatkoaika ilman yhteistä otteluseurantaa?

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy