To 12.9.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 597
  • 864

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jääkiekon SM-liigakausi 2019-2020 pyörähtää liikkeelle tunnin sisään. Kausi aloitetaan yhden ottelun kierroksella, kun viime kevään finalistit HPK ja Kärpät pelaavat Hämeenlinnassa. Ennen ottelua hallitseva Suomen mestari Pallokerho nostaa hallinsa kattoon uuden mestaruusviirin sekä uudistetun ensimmäisen viirin. Nyt Rinkelinmäen katossa roikkuu kaksi merkintää päätyyn asti vedetystä kaudesta. Suuret onnittelut HPK:lle, kannattajille ja koko oranssille seurayhteisölle.

Itse ottelusta toivon puolueellisesti kotijoukkueen voittoa. Mikä olisikaan makeampi tapa aloittaa kausi kuin nostaa uusi mestaruusviiri kattoon ja juhlia kaupan päälle voittoa? Ässien kannattajat ainakin muistavat tämän kuuden vuoden takaa, kun Lukko nöyrtyi kotiavauksessa puhtaalla pelillä 4-0. Eli tosiaan, olen kotiyleisön vuoksi Kerhon puolella, mutta tasapuolisesti annan onnentoivotukset molemmille osapuolille.

Avatkaapa kausi vauhdikkaasti siellä hallilla. Hyvää alkavaa matkaa Jatkoajan palstalaisille ja koko liigayhteisölle. Pian mennään!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jännä nähdä tekeekö oranssitakit paluun kaukalon lisäksi studiossa.

Lennätinlaitos toki hoitaa studion mutta peli siis studioneen näkyy myös MTV3-kanavalla.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ai nää otteluseurantaketjut olikin sallittuja? Mä luulin että seuranta oli sallittu vaan ketjujen omissa rinkirunkkausketjuissa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllähän tässä oli kuhtalainen kaipuu Liigakiekon pariin. Nouseekohan Ritari-areenan kattoon myös tuomarin paita ;-)
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vähän kaiholla noita kevään kuvia näin Kerho-fanina katseli. Taas sitä ollaan syksyssä. No, ensi keväänä uudestaan sitten :)
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Voi jeesus näitä mainoksien määrää. Onneksi ei tarvitse usein katsoa Mainostelevision puolelta pelejä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ai nää otteluseurantaketjut olikin sallittuja? Mä luulin että seuranta oli sallittu vaan ketjujen omissa rinkirunkkausketjuissa.

Jaa, onks nää nyt kielletty vai? Mä luulin, että tuo joukkueiden osioissa oleva ketjun tarkoitus on poistaa chattailly siellä olevista kausiketjuista.

Uhmataan sitten, jos tää oli tosiaan kiellettyä. Pelikieltoa tänne vaan, I dare you. Mitä on Jatkoaika ilman yhteistä otteluseurantaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös