To 12.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 68 902
  • 870

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Jep häpeällistä, että omien puolella eletään tunteella urheilutapahtumassa!

Mä häpeän sitä, että puusilmät ulvoo joka kerta, kun kotijoukkueen pelaaja kaatuu, tai vauhti hidastuu. Ja tämä siis sama joka puolella. En myönnä, että itse koskaan paikan päällä ollessa sortuisin samaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jatkot luvassa, hyvä hyvä!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi vittu. Taidan lähteä lenkille ja katsoa lopputuloksen illemmalla Teksti-TV:ltä.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
En niin ajatellut. Olin pöyristynyt kun Thorell löi Kivihalmeen mailan kahteen osaan. Farssi.
No tämä on tätä jatkoajan keskustelupalstaa parhaimmillaan. Ei huomata kuin kaverin rikkeet eikä omien yhtään. Tuomarit ovat olleet tänään tasapaksun huonoja.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Voisin melkein väittää, että Kärpät vie jatkoilla. Yksi vastahyökkäys ja se on siinä.

Paineet antaa jäähy Kärpille on kyllä aika kovat luultavasti jatkoerässä.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Tuo on kyllä hupaisaa, ku katsomo huutaa kuorossa jokaisesta tilanteesta ”heeeeiiii”.

Onneksi Raksilassa ei syyllistytä tähän
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No kyllä sen linjan itäii silti olla sama molemmille. Ilman linjan mukaisia rikkeitä ei pitäisi tulla sen takia, että on pelissä jossain vaiheessa vastaantulijana. Onhan se jo naurettava ajatuskin, vaikka taitaa se tuomareihin vaikuttaakin.
En nyt tuota tarkoita. Mutta se alakynnessä oleva ehkä tekee enemmän sellaisia "harmaalla alueella" olevia rikkeitä. Tuomari mahdollisesti varoittamatkin tms.. jossain kohdin sitten napsahtaa jostain "harmaalla alueella" olevasta rikkeestä?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös