Jep häpeällistä, että omien puolella eletään tunteella urheilutapahtumassa!
Takapuoli huutakaa meille.
Kakin kingit.
Pitikö Lasu kulmassa punaisen mailasta kiinni?
No tämä on tätä jatkoajan keskustelupalstaa parhaimmillaan. Ei huomata kuin kaverin rikkeet eikä omien yhtään. Tuomarit ovat olleet tänään tasapaksun huonoja.En niin ajatellut. Olin pöyristynyt kun Thorell löi Kivihalmeen mailan kahteen osaan. Farssi.
En nyt tuota tarkoita. Mutta se alakynnessä oleva ehkä tekee enemmän sellaisia "harmaalla alueella" olevia rikkeitä. Tuomari mahdollisesti varoittamatkin tms.. jossain kohdin sitten napsahtaa jostain "harmaalla alueella" olevasta rikkeestä?No kyllä sen linjan itäii silti olla sama molemmille. Ilman linjan mukaisia rikkeitä ei pitäisi tulla sen takia, että on pelissä jossain vaiheessa vastaantulijana. Onhan se jo naurettava ajatuskin, vaikka taitaa se tuomareihin vaikuttaakin.
En niin ajatellut. Olin pöyristynyt kun Thorell löi Kivihalmeen mailan kahteen osaan. Farssi.
Voi vittu. Taidan lähteä lenkille ja katsoa lopputuloksen illemmalla Teksti-TV:ltä.
Miksi Nordiksella lukee keskellä kenttää Haloo Helsinki? Status Quon logo siinä pitäisi olla...
Sitä mä en lakkaa ihmettelemästä, miksi hifki hankkii ulkkarin, jonka peluuttaminen on riski näissä peleissä.No ei se pelaamassakaan ole.