Warrington
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hieno maali Pelicansilta. Riisto rännikiekosta, TPS:n Tallinder ja Heikkinen molemmat maalintakan, kiekko luukulle ja rystyllä vienti sishään. 2-1.
Käypä joskus kaukalossa viheltämässä noita pelejä. Silloin tällöin kauempaa todellakin näkee paremmin.Ei yleensä, mutta mikäli linjamies metrin päässä ei näe sitä, minkä minä ruudun lähetyksestä, sitten käy näin. Yritti hyödyttää kotijoukkuetta, mutta karahti kiville.
Pelihän ei ole vieläkään ohitse, Kärpät saa vitosen ylivoiman vielä tämän erän aikana. Kaikki näkevät, miten se tarvitaan nyt.
Samat fiilikset oli samassa vaiheessa Kepasta tiistaina. Peli oli 1-4. Loppu on historiaa.Ihan sama mitä peli on. Ässät tärisee vikan erän ja Kärpät klaaraa 3p.
Jumalauta TPS on tässä pelissä mukana vain tuurilla ja tuomareiden avustuksella, joten eiköhän pinnat turkuun vielä lähde.
Jää usein huomaamatta kun Beni pelaa hyvän pelin. Pelaaja jolta heikot suoritukset jää paremmin ihmisten mieleen.RössyPena pelannut hyvän pelin vierasjoukkueelta.
Kupari joutas takaisin junnuihin.
Ilkeä ihminen.Mä olen näköjään jinxannut tän pelin kunnolla. LP.ssä Mäenalanen ja Lasu, niin Kärppien 2 kenttä ei ainakaan tee pisteitä. Jokin aika sitten mulla oli Vehviläinen maalissa, niin silloin Kärpät hävisi pelejään.
Ei näköjään. Makkonen tekee hattutempun.Voisko Kärpätkin nyt tehdä alivoimalla maalin?
Käypä joskus kaukalossa viheltämässä noita pelejä. Silloin tällöin kauempaa todellakin näkee paremmin.
Ei. Liikaa pyydetty.Voisko Kärpätkin nyt tehdä alivoimalla maalin?