heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vittu että tää laji vituttaa. Onneks huomenna voi taas vetää perseet olalle.
Älä nyt vaan mee sekottamaan pojan päätä millään propagandalla. Hieno mies siitä tulee, kun nyt jo ymmärtää hyvän päälle :)Heh. Kattelen täällä peliä poikieni kanssa ja kolmivuotias ilmoitti kun muiden otteluiden tulokset tulivat ruutuun, että "Mun lempparijoukkue on toi lintu (=sportin logo). Se voittaa."
Meillä on ehkä vähän keskusteltavaa nyt erätauolla.
Heh. Kattelen täällä peliä poikieni kanssa ja kolmivuotias ilmoitti kun muiden otteluiden tulokset tulivat ruutuun, että "Mun lempparijoukkue on toi lintu (=sportin logo). Se voittaa."
Sietääkin vähän keskustella, mieshän pitää väärästä linnusta!Heh. Kattelen täällä peliä poikieni kanssa ja kolmivuotias ilmoitti kun muiden otteluiden tulokset tulivat ruutuun, että "Mun lempparijoukkue on toi lintu (=sportin logo). Se voittaa."
Pellin kuti
hihhih
Joo totta puhut, ei ollutkaan yv, eikä olisi koukkua ehkä edes pitänyt viheltää Järviselle... Silti meni väärin kun hakkurille joka löi kaukaa takaa Sointua, ei tuomittu jäähyä. Tää Liedes taas oli selkeä paikkojäähy, toivottavasti Ipa hyödyntää...? ei ollut edes ylivoimamaali.
Nyt Ilves ylivoimalle, kun Liedes pitää kiinni.
heh... Laukoo patjaan ja sen jälkeen painaa luistimella maalivahdin ja kiekon maaliin. Joo, selvä maali :)JYPiltä viedään selvä maali. Aivan käsittämätön tuomio, MITÄ VITTUA?????
JYPiltä viedään selvä maali. Aivan käsittämätön tuomio, MITÄ VITTUA?????
Ja tähän asti on saanut hakata, huitoa ja koukkia ihan koko ajan ja sitten yhtäkkiä tuollainen vihellys, jossa pelataan irtokiekkoa maalin edessä puolustajan jaloista... kampitus... huhhoijaa.Nyt tais kyllä vetää tuomarit omiaan...kalpan jätkä kaatui jäämainokseen?? Ja vittu 2-1...2sek ennen erän loppua. Täytyy kyllä sanoa, että on kyllä kalpalla munkit taas kohdallaan, vittu mikä pomppu.
Niin mä en vaan tajua, miksi vituttaa vain yksi rakentava syöttö, kun sillä pelataan mies maalipaikkaan. Parempi lähteä "imuttamaan" pakkia pois tilanteesta, siis ilmeisesti haastaa laitaa kohti? Ja tämä "1-1-tilanteen vapautus" olisi siis parempi kuin nyt luotu vetopaikka. Kyllä mäkin sitä suoraviivaisuutta kaipaan tohon Pallokerhoon, mutta nyt en tajua.No ne pakit kyllä peruutteli siinä ihan suosiolla, se syöttely oli vastuun välttelyä. Ensimmäinen peliä rakentava syöttö oli se syöttö Turuselle ja se tapahtui hyökkäysalueella. Keskialueen olisi voinut ylittää ihan vain luistelemalla se kiekko lavassa. Sillä olisi voinut jopa saada imutettua toisen paki itseensä ja vapauttaa 1-1 tilanteen.
JYPiltä viedään selvä maali. Aivan käsittämätön tuomio, MITÄ VITTUA?????
Siis mitä? Ihan päivänselvästi tuo ei ollut hyväksyttävä maali jos se jalalla pusketaan maalivahdin patjan edestä maaliin ja samalla jyrätään molari maaliin sisään. Aivan oikea tuomio. Ei maalia.Ei pitäisi kyllä olla mitään epäselvyyttä siitä että tuo oli maali...