To 1.10.2020 HPK - Kärpät

  • 43 188
  • 541

Kumpi voittaa SM-liigakauden 2020-2021 avausottelun?


  • Äänestäjiä
    104
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
JYP, Lätkä ST-84
Kumpi puolustajista pelaa ykkös yv:ssä Heshka vai Sulak? Jos joku kerkeis nopee vastaa, ku liigapörssijoukkuetta tässä viime tinkaan kasaan.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
About puoleen vuoteen eka liigapeli, enpä muista milloin viimeksi olisin odottanut jotain yhtä paljon kuin tätä peliä tänään ja liigan alkua ylipäätään. Ehkä joulupukkia joskus kakarana ja sitäkin itkenyt kun vihdoin ilmestyi partoineen ikkunan taakse.

Libor Sulak, kaikista etukäteen sanomisistani huolimatta ehdottomasti mielenkiintoisin pelaaja Puljujärven ja Kontiolan ohella. Puljua on hehkutettu nyt niin paljon että moni varmaan odottaa hänen tekevän vähintään 4+2, itse olen tyytyväinen kunhan maalin tekisi ja Kärpät voittaisi. Vastus on paha, kuten varmaan moni routasydäminen poro muistaa toissakeväältä seitsemään peliin venyneistä finaaleista. Mitään ei ole ilmaiseksi annettu ennen pelin alkua, mutta luojan kiitos tästä se lähtee.

Tervetuloa uusi ihana Liiga 2020!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Teki mieli laittaa kakkoseen euroja, mutta sitten huomasin Kärppien junnu maalivahdit.
Taitaa tänään verkot heilua, molemmissa päissä. Kymmenisen maalia yhteensä.
En nyt ihan hirveästi tuon varaan laskisi. Ensinnäkin Kerho on ollut helvetin hyvä tekemään noista varamiesten varamiehistä sankareita. Tässä on jo varsin laajasti otantaa ja aina tullut turpaan. Toisekseen, onko Kärppien maalilla joskus ollut sellainen kaveri joka on imenyt kiekkoja? Joukkue tekee veskarinsa pelaamisen sellaiseksi, että vähän heikompikin voi menestyä.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huippukiinnostava ottelu alkakoot! Harvoin olen odottanut liigaa näin hartaasti ja pitkään. :) Mutta nyt se on taas täällä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaha nyt pelottaa, että Telian porukka kantaa sinne hallille sen koronan. Ei kauhean turvavälillistä haastatelua ainakaan tee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pelaako Konna?
Ei, se on Koistisen kanssa vetämässä keittoa Tapissa. Kuulemma pelikunnossa sitten joulun jälkeen, pelaamalla kuntoon, tai siis tässä tapauksessa dokaamalla kuntoon.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Rädyistä ei sitten kumpikaan mahdu pelaamaan? Höh.

Puljujärven otteita mielenkiinnolla kuitenkin katselen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mielelläni tätäkin katsoisin, mutta katselen kuitenkin Romanian matsia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tyhjän on näköistä Hämeenlinnassa jos 2600 saa ottaa niin hyvä jos tuhat on tuolla.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisikö tämä peli tulla Cmorelta. En ainakaan minä löydä mistään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös