cobol kirjoitti:
Voit varmasti perustella sen, miten Junno sai asian hämmennettyä siten, että Bäckström tai Viuhkola ei lähtenyt. Faktoja, kiitos. Voin olla väärässä, mutta mulla on edelleen sellainen käsitys, että aikarajat IIHF:n & NHL:n välisissä sopimuksissa olivat julkisia ja kaikkien asianomaisten saatavilla. Koko ajan. Sinun mukaasi ilmeisesti Junno teki muutoksia ja jälkikäteen?
Se että Kummola tms sai niihin neuvottelujen aikana pikkukorjauksia, ei muuta mitenkään sitä, että aikarajat asetettiin ja ne olivat jokaisen asianomaisen tiedossa ennen niiden aikarajojen umpeutumista. Tai siis olisi pitänyt olla. Jos agentti ei seuraa sopimustilannetta luonnoksesta hyväksyttyyn ja ei osaa toimia hyväksytyn IIHF-NHL sopimuksen aikarajojen mukaan, se kertoo kyllä melkoisesta epäpätevyydestä. Tuollaisesta toiminnasta saisi yrityselämässä yleensä potkut. Pistä siis faktat pöytään, jos sinulla sellaisia on.
Minä en ymmärrä miten kukaan voi tosissaan uskoa näitä Oulun hevosmiesten tietotoimiston väitteitä. En vain yksinkertaisesti usko, että sekä Bäckströmin agentti että Boston Bruinsin organisaatio olisivat molemmat voineet kätyröidä näin täydellisesti. Väitetäänkö täällä ihan oikeasti, että Bäckström olisi kyllä lähtenyt samantien Ameriikkaan, mutta agentti, pelaaja itse ja
koko Boston Bruinsin organisaatio ei osaa lukea papereista päivämääriä? Älkää jaksako. Ei se mies ollut koskaan mihinkään menossa.
Muistutan vielä lisäksi, varmistaakseni että kaikki Kärppäfanit voivat tyrmätä tämän typeränä provona, että tämähän on se sama tietotoimisto joka kertoi meille että Kärpistä lähtee NHL:ään vähintään puoli rosteria aivan varmasti. Kuinkas sitten kävikään. Samalla tavalla siellä Oulussa
tiedettiin, että jos Boumedienne tulee Eurooppaan, niin eihän se nyt voi tietenkään pelata missään muualla kun Kärpissä, ikinä milloinkaan. Missäs se mieskin nykyään kiekkoilee.
Lyhyesti sanottuna, kaikki tämä Bäckström- ja Viuhkola-selitys on ihan samaa paskanjauhantaa kun kaikki aikaisemmatkin kärppäfanien "tiedot" ovat olleet. Puhtaita tornihuhuja eikä mitään muuta. Eli antakaa jo olla.