Mites tässä näin kävi? pelinappulaksiko? vai mikä idea varsinkin ennen ärrää, sen jälkeen olisin sopimuksen synnyn taikka sitten hyvän onnen toivotukset työpaikan etsinnässä.Ambi kirjoitti:
Mites tässä näin kävi? pelinappulaksiko? vai mikä idea varsinkin ennen ärrää, sen jälkeen olisin sopimuksen synnyn taikka sitten hyvän onnen toivotukset työpaikan etsinnässä.Ambi kirjoitti:
Oli vakuuttanut, eikä tehty.cobol kirjoitti:Kuten tuossa tulevan kauden ketjussa totesin, Stapleton ei ole vakuuttanut tähän asti (vaikka julkisuudessa toki muuta puhutaan ja kuten puhua pitää). Jos olisi vakuuttanut, hänen kanssaan olisi tietenkin tehty jo sopimus. Ei ykkössentterin tasoista kaveria pidettäisi try outilla sekuntiakaan ylimääräistä, koska riski hänen kaappaamisestaan johonkin muuhun seuraan on siinä tapauksessa valtava. Ei Jokereissa tällaista virhettä tehdä, se on aivan varma.
Ambi kirjoitti:
Ambi kirjoitti:
tilkka kirjoitti:Miksi sopimuksen pituutta ei ole mainittu? Lieneekö kyseessä sopimus, mikä on voimassa kuukauden, ehkä parinkin kuukauden ajan, jolloin lokakuussa voitaisiin, ottaa uusi ukko sisään, jos Stapletonista ei ole hyötyä joukkueelle.
Masa kouluttaa cobolia:).Vesuri kirjoitti:Uutinenhan laittaa jälleen kerran koko foorumin kovimman sisäpiiritietäjän tiedot aivan uuteen valoon. Mielenkiinnolla odotan selitystä miksi sopimus tehtiin, vaikka mies ei ole vakuuttanutkaan.
Se on sitten Stapleton huomenna todella kovassa paikassa. Saa rinnalleen kaksi äijää, joihin ainkin minun luottamus on täysi sata. Mä luulen, että tässä on nyt ketju josta olen nähnyt unta.Ikijokeri kirjoitti:ainakin ärrässä Stapleton tullee pelaamaan kolmosen keskellä laitureinaan Koivisto ja Andersson.
Jeffrey kirjoitti:Itseasiassa minä ymmärsin Cobolin kirjoitukset niin, että Staplettonille saatetaan tehdä sopimus joka kestää sinne lokakuulle (verorajalle) ja sitten katsotaan tilanne uudestaan.
Jeffrey kirjoitti:Itseasiassa minä ymmärsin Cobolin kirjoitukset niin, että Staplettonille saatetaan tehdä sopimus joka kestää sinne lokakuulle (verorajalle) ja sitten katsotaan tilanne uudestaan.
narri kirjoitti:Sitten vaan äänestys siitä kuka HIFK -fani tulee ekana tähän ketjuun kertomaan että Stapletonin on kallein ikinäkoskaanaamen Jokereissa pelannut pelaaja.
Itse aiheeseen. Toivottavasti miehestä on apua meille. Ainakaan suuria odotuksia ei ole, mutta parempi näin päin.
bozik kirjoitti:Sitä en vain voi käsittää, kuinka mies saa pelata Jalin paidalla ?
Vakio kirjoitti:Niin tai Sakari Petäjäahon, joka oli oma kasvatti. Ote Jokerien kaikkien aikojen pistepörssistä.
14. Sakari Petäjäaho 1980-85 170 57 108 165 0.97 144
25. Jali Wahlsten 1989-94 189 44 69 113 0.60 92
Edit.: Pistepörssi JokeriWebistä http://koti.phnet.fi/latka/jokerit/pisteporssi.html
Tuota ei ole taidettu muutamaan vuoteen päivittää, joten Saken ja Jalin sijoitukset ovat voineet muuttua.
bozik kirjoitti:Ihan perkeleen mielenkiintoinen ilta tulossa. Suurennuslasi on kaivettu esiin ja Stapleton on tähtäimessä. Usko illan kolmosketjuun on kova. Kuten todettua, vapise Metro, kohta sinua ei muista kukaan - Roni tulee.
Sakke on Sakke, mutta jokainen joka on nähnyt Jalin tietää kuka on oikeasti kuningas! Suhteellisen tuore viidakon sanonta.Vakio kirjoitti:Niin tai Sakari Petäjäahon, joka oli oma kasvatti. Ote Jokerien kaikkien aikojen pistepörssistä.
14. Sakari Petäjäaho 1980-85 170 57 108 165 0.97 144
25. Jali Wahlsten 1989-94 189 44 69 113 0.60 92