Ei matseja olla suoraan jäähyilyyn kaaduttu, vaan lähinnä siitä syystä, että pelataan yksinkertaisesti paskemmin. Av on toiminut ihan hyvin tälläkin kaudella.
Tätä mä nimenomaan tarkoitin tämän kauden outoudella. Yleisesti ottaen jaan bozikin mielipiteen eli sen, että sarjataulukon alakerrasta löytyvät eniten jäähyilevät, kärjestä vähiten jäähyilevät. Pidän siis outona sitä, että alkukauden vaisua menestystä ei voi suoraan lukea jäähyjen syyksi tällä kertaa. Jäähyily on ollut ehkä vain seurausta paskasta pelistä. Siltikin pidän Jokelan "Micken kuittia" hyvänä juttuna, enkä pannut pahakseni Kangenkaan voittoa Kuopiossa. Mitäs tuli Laurila hakemaan ja pelihän oli siinä ratkennut jo.
Jäähyilystä tullaan perusfyysisyyteen. Mua on aina huvittanut tyypit, jotka vinkuvat, että joukkue se ja se (yleensä HIFK) ei ole ollenkaan fyysinen. Yleensä tämä tulee sellaisen pelin jälkeen, minkä HIFK on voittanut 6-2. Juttuhan on niin, että kiekkoa pitävä joukkue harvemmin on se, joka ajelee. Kiekollisena se ei ole kauhean järkevää puuhaa. Itse katson fyysisyysmittariin kuuluvaksi taklausten lisäksi kaikki kaksinkamppailut ja maalineduspelin molemmissa päissä.