Niin minä ajattelinkin, mutta vähemmän yllättäen täällä ei olla sanallakaan siitä mainittu koska virheetön-Ville kysessä. Muutama muu pelaaja olisi vedetty täysin kölin alta tuosta hyvästä. Villessä kieltäydytään näkemästä mitään huonoa ja osalla muista pelaajista taas korostetaan niitä huonosti menneitä tilanteita.
Korhosen plussa on se, että on kaikessa ihan ok. Ei kuitenkaan ole missään varsinaisesti hyvä. Tämän kauden Korhonen on ollut peruspelissä niin huono, että se hänen vahvuutensa on loistanut poissaolollaan. Ville olisi ok 3./4. ketjun laituri. Tämänhetkinen rooli on naurettava. Vielä naurettavampaa on tämä Villemania, jonka mukaan hän on joukkueen parhaimmistoa joka hommassa. Itse pidän tämäntyyppisistä pelaajista ja Korhostakin arvostin ennen tätä kautta. Nyt on ollut niin anteeksiantamattoman huono, ettei tosikaan. Kuten jo aiemmin olen todennut, Korhonen on ollut kiekollisesti niin huono, että torpedoi hyökkäyksiinlähdöt ja keskialueen ylityksen niin systemaattisesti, että peli pyörii aina omissa.
Mutta tosiaan muiden vika ja huonoa tuuria, että Ville on joka tilastossa joukkueen surkeimpia. Pelannee ensi kaudella KHL:ssä jossa toivottavasti saa ansaitsemansa ketjukaverit. Suoranta ja Makkonen löytänevät itsensä Mestiksestä, kun huonolla tekemisellään ovat Villenkin tilastot vääristäneet noin huonoksi.
Kumma kun Villen kohdalla mikään tilasto ei ole relevantti. Muutenkin näissä on vähän outo linja, jossa jotkut tilastot pätevät joidenkin kohdalla ja toisten ei. Joillakin ei päde mikään tilasto, koska saavat suosikin näyttämään huonolta tai inhokin hyvältä. Itseasiassa haastan sinut saamaan Villen näyttämään hyvältä tilastojen valossa.