Mainos

Tiktakin Fan Club kokoontuu täällä...

• 9 055
  • 52

Wolves

Jäsen
Paitselo kirjoitti:
käsittääkseni esim. tämän Petran haaveena on lakimiehen (lakinaisen?) ura.

Petra hakeutui lääkikseen, mutta jäi muutaman pisteen vajaaksi sinne pääsystä, joten tuo haaveammatti taitaa olla lääkäri.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
SaiPa2000 kirjoitti:
Petra hakeutui lääkikseen, mutta jäi muutaman pisteen vajaaksi sinne pääsystä, joten tuo haaveammatti taitaa olla lääkäri.

Ilmoittaudun tulevan lääkäritädin potilasjonon kärkeen jo tässä vaiheessa. Ja mullon siis kaikki kopeloimalla tutkittavat vaivat päällä heela tiiden.

Wolves

Jäsen
Paitselo kirjoitti:
Ilmoittaudun tulevan lääkäritädin potilasjonon kärkeen jo tässä vaiheessa. Ja mullon siis kaikki kopeloimalla tutkittavat vaivat päällä heela tiiden.

Tuo ei yllätyksenä tullut =D

www.tiktak.fi sivustolta löytyy kaikenlaista infoa tytöistä ja keskustelupalstalla pääsee ilmoittautumaan jonoon...varoituksen sana...jono on todella pitkä.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SaiPa2000 kirjoitti:
www.tiktak.fi sivustolta löytyy kaikenlaista infoa tytöistä...
Heti oppi uutta. Petra juhlii näköjään syntymäpäiviään samana päivänä kuin minä, eli ns. ylijumalien päivänä.

Tarkoittanee sitä, että jos juhliemme kunniaksi annan hänelle ensi kesänä lahjan, niin vastavuoroisesti hän joutuu antamaan minulle.

Wolves

Jäsen
Iker kirjoitti:
Tarkoittanee sitä, että jos juhliemme kunniaksi annan hänelle ensi kesänä lahjan, niin vastavuoroisesti hän joutuu antamaan minulle.

Bändistä on Petra ja Emppu lista ohjelmassa tv kakkosella...

Petra viihtyy aika harvoin palstalla, koska ei omista tietokonetta...ehkä siinä olisi lahja...vastalahjasta todennäköisesti ei ole takuita :)

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Itse hyppäsin Tikkareiden bandwagoniin Ympyrää-albumin myötä ja myös tämä uusin rieska vaikuttaisi melko pätevältä. Ei ehkä ihan yhtä tasainen kokonaisuus kuin Ympyrää, mutta jos unohtaa pari täytebiisiä niin kyllähän tuota mielummin kuuntelee kuin selkäänsä ottaa. Uudelta albumilta tämänhetkinen suosikki muutaman pyörityksen perusteella on Samantekevää, jonka voi laskea erinomainen -luokkaan rallihierarkiassa.

Miksei Noora ole saanut enempää ääniä suosikki-Tiktak äänestyksessä? Melko selvä ykkönen. Nea ja Tuuli hengittää suht tasapäin niskaan.

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
BigRedBob kirjoitti:
Ja kun oikein nillityttää, niin miettikääpä, mahtoikohan muuten Rockin Kuningas tehdä biisinsä itse? Entäpä Tapsa Rautavaara? Nii-i.
Esim. ikivihreä Yölinjalla on Tapio Rautavaaran oma sävellys (säv. & san.).

Veikko Tiitto kirjoitti:
Säveltämisestä Tapsa oli sitä mieltä, että sekin täytyy tehdä hyvin, jotta laulun voisi julkaista. Niinpä hän ei tietoisesti pyrkinytkään levyttämään ylen määrin omia sävellyksiään. Kuitenkin monista Tapsan säveltämistä ja sanoittamistakin lauluista on muodostunut ikivihreitä, tällaisia ovat esimerkiksi Sininen uni (sanat: Martti Haavio), Ontuva Eriksson (sanat: Oiva Paloheimo) ja Kulkuriveljeni Jan (sanat: Asser Tervasmäki). Muita hänen hyvin tunnettuja laulujaan ovat Vain merimies voi tietää (sanat: Heikki Saari), amerikkalaista country-tyyliä jäljittelevä Yölinjalla, herkkä balladi Kukkakaupan ulkopuolella, kaukokaipuuta kuvaava Sayonara (sanat: Helena Eeva), jo mainittu Isoisän olkihattu sekä Vanha rantasauna (sanat: Reino Helismaa).

Lähde: http://members.surfeu.fi/veikko.tiitto/tapsa.htm

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Pakko kai se on tämä "pimeä salaisuus" tunnustaa eli Tiktakin fanius tunnustaa.
Edistystä on tapahtunut, joka osa-alueella viimeisten vuosien kuluessa ja tulee varmasti tapahtumaan jos vaan bändi pysyy kasassa.
Ensimmäinen levy ei vielä iskenyt, mutta toinen levy vei mukanaan totaalisesti ja ennen kaikkea livenä on tullut kehitystä kokoajan.

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Ehdottomasti fani. nyt kuuntelen baarin jälkeen kello 5.51 uutta levyä. Jumalattoman hyvä. Taattua tiktak kamaa. Ja Petra suosikki. Noora tulee hyvänä kakkosena.

Kyllähän sitä tulee kuunneltua tiktakia. Tosin vasta muutaman vuoden ajan. Kun ne festareilla näin. Sitä ennen pidin sitä enemmän pienempien tyttöjen bändinä. Vaikka onhan tuo vanhin jäsen samanikäinen kun mie. Jäsenistä en osaa sanoa kuka on paras. Hyvä jos nimen ja naaman osaa yhdistää. Paitsi tuo laulaja. Mutta en bändiä kuuntelekaan heidän ulkoisten avujen takia, koska olen hetero. Musiikki on kuitenkin ihan ok. Vaikka yleensä kuuntelenkin raskaampaa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paitselo kirjoitti:
Miksi JUURI SINÄ OLET TIKTAKIN FANI?

Ihan loistavaa lauantaita just sulle!

Tykkään TikTakista ja olen ylpeä siitä. Inttiaikana se vasta oikeastaan alkoi kolista biisin "Heilutaan" myötä. Se sopi niin saamarin hyvin armeijatouhuun: "Hei me heilutaan taas... ehkä vähän väsyttää mut nyt ei nukuta... sankareita meistä ei saisi tekemälläkään, kyllä kavereilta pitää aina saada tukea". Ihanan optimistinen kappale, jossa korostuu YYA-ajattelu.

TikTak vieläpä esiintyi KaiPr:n kotiuttamisjuhlassa heinäkuussa 2k4. IHQ. Asiallisesti vetävät nuo kottaraiset.

Suosikkibiisi ehkä on silti "Lähdetään tänään".

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Nyt on syytä nostaa tämäkin bändi ylös. Kaikenmaailman viikatteet ja yup:t notkuvat keskusteluissa, mutta tiktakista ei ole kuulunut täällä puoleen vuoteen! Hei kamoon! Nyt viimeisetkin retkut tulkaa sieltä kaapista ulos ja rohkeasti julistamaan TikTakin nimeen!

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Habs16 kirjoitti:
Nyt on syytä nostaa tämäkin bändi ylös. Kaikenmaailman viikatteet ja yup:t notkuvat keskusteluissa, mutta tiktakista ei ole kuulunut täällä puoleen vuoteen! Hei kamoon! Nyt viimeisetkin retkut tulkaa sieltä kaapista ulos ja rohkeasti julistamaan TikTakin nimeen!

No niinpä! kaiken maailman persrejät väittää että hevi on parasta, vaikka heti silmän välttäessä ollaan TikTakia kuuntelemassa saatana. Bändin jäsenien keskinäisessä kauneusjärjstyksessä on tapahtunut osaltani muutoksia, Koskettimia soittava Nea ei olekaan enää yhtä hehkeä ilmestys kuin ennen, vaan laulaja Petra on kirinyt ohi ja onhan se musiikkikin ihan hyvää.

No vitsivitsi...

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Tiktak alkaa olemaan hieman menneen talven lumia ja sen kuunteleminen on jopa hieman junttimaista. Indica jyrää tällä hetkellä. Tekevät myös itse biisinsä, joten siitä plussaa.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
KPL kirjoitti:
Tiktak alkaa olemaan hieman menneen talven lumia ja sen kuunteleminen on jopa hieman junttimaista. Indica jyrää tällä hetkellä. Tekevät myös itse biisinsä, joten siitä plussaa.

Sinne menivät plussasi, pthyi!

Tikatak-fani ilmottautuu täältäkin. Petran ääni on toki se joka bändissä eniten viehättää. Musiikillisista ansioista on turha puhua, mutta eipä se juuri haittaa.

Tykkään.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kyllä itselleni uppoaa myös TikTak erittäin hyvin niin Kyyneleistä Samantekevään.

Itse asiassa näin pohtiessa Samantekevää on ehkä tämän hetken omalla Top-5 listalla - edelleen. Pitkään on ollut ja mahtuu edelleen.

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Tiktakissahan yhdistyy sanoinkuvaamattoman hyvin sekä visuaalinen että musiikillinen anti! Nerokasta!!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä vasta näin Tiktakin livenä, ja jotenkin petyin hieman. Olin kuullut paljon kehuja heidän live-esiintymisestä, ja varmaankin sen takia odotin jotain muuta. Suht koht helppojen biisien soittaminen oli keskinkertaista, ja esiintyminen onnetonta. En tiedä kuinka paljon sen pitäisi antaa anteeksi että he ovat nuoria ja he ovat tyttöjä. Itselläni ei yhtään.

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Toktok

Mä ainaski diggaan ky...bäl Tiktakkii. Seuraavax kun ne tulee keikal tähän lähell ni mä heitän mun alkkarit lavalle. Ne takaa ruskeet ja edestä keltaset!

Onkoha ne ollu jo "sillai"? Mä haluaisin kovasti tehdä "sen" jonkun tiktakin gimman kaa. Haittaax jos ei molemmat kivexet mahu kortsun sisäl?

Mä oon kyl jo aikaski vanhempi mut eihän rakkaus ikää katso! Toisen ekakerta on toisen vikakerta...

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Sovittiin Petran kanssa että nyt on sen vuoro hoitaa meidän lapsia ja mun keskittyä musiikintekemiseen. Tämä on varmasti vähintäänkin reilua, alkaa tuo vaipanvaihto jo vituttamaan.

(ja lasten kans)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No voi vittu. Päivä pilalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy