Paitselo kirjoitti:käsittääkseni esim. tämän Petran haaveena on lakimiehen (lakinaisen?) ura.
Petra hakeutui lääkikseen, mutta jäi muutaman pisteen vajaaksi sinne pääsystä, joten tuo haaveammatti taitaa olla lääkäri.
Paitselo kirjoitti:käsittääkseni esim. tämän Petran haaveena on lakimiehen (lakinaisen?) ura.
SaiPa2000 kirjoitti:Petra hakeutui lääkikseen, mutta jäi muutaman pisteen vajaaksi sinne pääsystä, joten tuo haaveammatti taitaa olla lääkäri.
Paitselo kirjoitti:Ilmoittaudun tulevan lääkäritädin potilasjonon kärkeen jo tässä vaiheessa. Ja mullon siis kaikki kopeloimalla tutkittavat vaivat päällä heela tiiden.
Heti oppi uutta. Petra juhlii näköjään syntymäpäiviään samana päivänä kuin minä, eli ns. ylijumalien päivänä.SaiPa2000 kirjoitti:www.tiktak.fi sivustolta löytyy kaikenlaista infoa tytöistä...
Iker kirjoitti:Tarkoittanee sitä, että jos juhliemme kunniaksi annan hänelle ensi kesänä lahjan, niin vastavuoroisesti hän joutuu antamaan minulle.
Esim. ikivihreä Yölinjalla on Tapio Rautavaaran oma sävellys (säv. & san.).BigRedBob kirjoitti:Ja kun oikein nillityttää, niin miettikääpä, mahtoikohan muuten Rockin Kuningas tehdä biisinsä itse? Entäpä Tapsa Rautavaara? Nii-i.
Veikko Tiitto kirjoitti:Säveltämisestä Tapsa oli sitä mieltä, että sekin täytyy tehdä hyvin, jotta laulun voisi julkaista. Niinpä hän ei tietoisesti pyrkinytkään levyttämään ylen määrin omia sävellyksiään. Kuitenkin monista Tapsan säveltämistä ja sanoittamistakin lauluista on muodostunut ikivihreitä, tällaisia ovat esimerkiksi Sininen uni (sanat: Martti Haavio), Ontuva Eriksson (sanat: Oiva Paloheimo) ja Kulkuriveljeni Jan (sanat: Asser Tervasmäki). Muita hänen hyvin tunnettuja laulujaan ovat Vain merimies voi tietää (sanat: Heikki Saari), amerikkalaista country-tyyliä jäljittelevä Yölinjalla, herkkä balladi Kukkakaupan ulkopuolella, kaukokaipuuta kuvaava Sayonara (sanat: Helena Eeva), jo mainittu Isoisän olkihattu sekä Vanha rantasauna (sanat: Reino Helismaa).
Lähde: http://members.surfeu.fi/veikko.tiitto/tapsa.htm
MS kirjoitti:Esim. ikivihreä Yölinjalla on Tapio Rautavaaran oma sävellys (säv. & san.).
Paitselo kirjoitti:Miksi JUURI SINÄ OLET TIKTAKIN FANI?
Habs16 kirjoitti:Nyt on syytä nostaa tämäkin bändi ylös. Kaikenmaailman viikatteet ja yup:t notkuvat keskusteluissa, mutta tiktakista ei ole kuulunut täällä puoleen vuoteen! Hei kamoon! Nyt viimeisetkin retkut tulkaa sieltä kaapista ulos ja rohkeasti julistamaan TikTakin nimeen!
KPL kirjoitti:Tiktak alkaa olemaan hieman menneen talven lumia ja sen kuunteleminen on jopa hieman junttimaista. Indica jyrää tällä hetkellä. Tekevät myös itse biisinsä, joten siitä plussaa.