Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kärpät?Minkähän joukkueen nää oikeesti pystyy voittamaan?
Kärpät?Minkähän joukkueen nää oikeesti pystyy voittamaan?
Puhelinta käteen vai ehtiikö Kerttula ensin?
Ilman valmennustöitä jäänyt Raimo Helminen palasi vanhaan paikkaansa siivoojaksi
Kiekkolegenda odottaa mielenkiintoista valmennuspestiä. Tamperelainen on ollut siivoojana omistamassaan yrityksessä ja tehnyt mökillä puuhommia.www.iltalehti.fi
Mistä näkee sen paperin sisällön?Pari lainausta Sihvosen kirjoituksesta tämän päivän Hämeen Sanomissa:
"HPK:n ponneton peli-ilme huolestuttaa. Peli on ikään kuin silmänlumeeksi organisoitu oikein, mutta pelaajat suorittavat sitä virkamiesmäisesti, aivan kuin oivallista pelaamista muka esittäen."
"Ero viime kauden alun hankaluuksiin on siinä, ettei nyt ole merkittävää parannettavaa kuvioissa taktiikkataulun puolella. Kyseessä on Tiilikaisen osalta kovasta henkilökohtaisesta haasteesta, kun on alettava taistella toden teolla työpaikan puolesta."
Sihvosta tulkiten ja tiivistäen: Kerholla on tällä kaudella ihan ok pelitapa paperilla, mutta Tiilikainen ei saa joukkuetta suorittamaan sitä.
Mistä näkee sen paperin sisällön?
Sihvosta tulkiten ja tiivistäen: Kerholla on tällä kaudella ihan ok pelitapa paperilla, mutta Tiilikainen ei saa joukkuetta suorittamaan sitä.
Kuinka monen vastustajan luulet lukevan Matin pelikirjan, jos se olisi julkinen...Ei kai sitä nyt sentään jaeta julkisesti vastustajien luettavaksi. Koitapa pyytää vaikka jonkun NBA- tai NFL-joukkueen taktiikkakirja julkiseksi.
Raipe olisi ratkaisu. Mutta en yhtään tiedä, että olisiko se hyvä vai huono sellainen. Ainakin se olisi sellainen, että saataisiin medianäkyvyyttä.
Vois saada rotsinsakin takaisin. Mä tosin äänestäisin Raipea.Itse myös kyselisin Nemon kiinnostusta.
Itse myös kyselisin Nemon kiinnostusta.
Nemolla taitaa olla vain vähän sama kuin Matilla. Ei riitä tälle tasolle, eikä näköjää ruotsin mestikseen. Nemo oli hyvä, niin kauan kun oli hyvä apuvalmentaja. Kun apuvalmentaja jäi tehtävistä pois, alkoi Nemon alamäki ja potkut.Itse myös kyselisin Nemon kiinnostusta.
Mä luulen, että Nemolla on sama kuin Suikkasella. Oikeassa jengissä saattaa onnistua ehkä kerran. Mutta ei ole mikään jalosmainen sateentekijä kyllä. En usko, että sopii Kerhoon, koska perunat eivät riitä sellaiseen materiaaliin, minkä Nemo saisi kannettua pitkälle pelkällä karismalla.Nemolla taitaa olla vain vähän sama kuin Matilla. Ei riitä tälle tasolle, eikä näköjää ruotsin mestikseen. Nemo oli hyvä, niin kauan kun oli hyvä apuvalmentaja. Kun apuvalmentaja jäi tehtävistä pois, alkoi Nemon alamäki ja potkut.
Vois saada rotsinsakin takaisin. Mä tosin äänestäisin Raipea.
Onko se saatavilla? Kiinnostaako Kiveäkään? En tosin tiedä Raipenkaan kiinnostusta.Äänestä sä Raipea, mä äänestän Karri Kiveä.
Onko se saatavilla? Kiinnostaako Kiveäkään? En tosin tiedä Raipenkaan kiinnostusta.