Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
:DDEn ehkä vielä kenkisi kun saatiin tuo ylivoimakin kuntoon..
Se oli kevään 2019 jälkeen sen aikaa kunnossa, kun Konna veti kivirekeä perässään.
:DDEn ehkä vielä kenkisi kun saatiin tuo ylivoimakin kuntoon..
En hauku vaan masaa!Älä saatana Latvalaa hauku.
Tästä ei voi tehdä kuin sen johtopäätöksen, että Kerholla kusee vain molarit.Kerhon varsinaisen peliajan tehdyt maalit seitsemässä ekassa pelissä:
1
1
1
1
1
1
1
Tällähetkellä vituttaa niin paljon toi tekeminen tuolla kentällä, että... En oikein tiedä mitä ajatella. Tällähetkellä tekis mieli potkia kaikki helvettiin tuolta.Joko olisit valmis kenkimään nukkumatin kortistoon?
Varmaan konnallakin ihan kiva pelailla taas kiekko kotikaupungissa ja ylivoimaankin tarjolla oikein päteviä pelaajia kavereiksi.:DD
Se oli kevään 2019 jälkeen sen aikaa kunnossa, kun Konna veti kivirekeä perässään.
Tästä ei voi tehdä kuin sen johtopäätöksen, että Kerholla kusee vain molarit.
Totta. Alivoima on ollut koko ajan silkkaa terästä ja nyt, kun tuo yv:kin napsahti kohdilleen, niin sulaa hulluutta olisi pistää paletti taas uusiksi.En ehkä vielä kenkisi kun saatiin tuo ylivoimakin kuntoon..
Tästä ei voi tehdä kuin sen johtopäätöksen, että Kerholla kusee vain molarit.
Lennä Tiilikaisen Matti, lennä
Lennä Tiilikaisen Matti
Tule elävänä takaisin
Tällähetkellä vituttaa niin paljon toi tekeminen tuolla kentällä, että... En oikein tiedä mitä ajatella. Tällähetkellä tekis mieli potkia kaikki helvettiin tuolta.
Olen kanssasi tavallaan samaa mieltä, ihmetyttää vain kuinka se henkilö joka on hankkinut sen valmentajan ja pelaajat välttyy vastuulta.Vastuu kuuluu niin Matille kuin pelaajille.
Uskooko joku ihan oikeasti, että Matti saisi kenkää kauden aikana? Sehän vaatisi sen, että on olemassa jokin vaatimustaso. Viime vuoden syksy osoitti, että ei ole.
Lennä Tiilikaisen Matti, lennä
Lennä Tiilikaisen Matti
Tule elävänä takaisin
Hyvät ladut sua auttaa
Ne alaspäin sua neuvoo
Mä uskon. Mutta mä uskon myös joulupukkiin.Uskooko joku ihan oikeasti, että Matti saisi kenkää kauden aikana? Sehän vaatisi sen, että on olemassa jokin vaatimustaso. Viime vuoden syksy osoitti, että ei ole.
Ja sittenKyllä nyt heilahtaa mono melko nopeasti, jos ei kurssi käänny nopeasti. Näin ymmärsin.