134 tuli. Vaikeuksia aiheutti numerosarjojen muistaminen, varsikin väärinpäin :D
Matikassahan aina pitäis kirjottaa se laskukaava paperille. Noh, mä en ollu koulussa opettajan suosikki. Laskin yleensä aina päässä laskun(myös prosentti-laskut yms.) ja vihkoa käytin vaan noiden "numerosarjojen" kirjaamiseen kesken laskua. Epäili tietysti, että oon kattonu kirjan takaa vastauksen ja sitten laittanu vihkoon vaan vastauksen ja summittaisia numerosarjoja. Tais sitten se ei vaan tykännä musta.
Ihan liian lyhyt testi oli antaakseen kertoakseen kunkin äo:n. Pientä osviittaa saattaa antaa, mutta kunnon testeissä on enemmän niitä vaikeita kysymyksiä/testejä. Tässähän suurinosa oli semmosia, että tyhmempikin ihminen saa oikean vastauksen. Tostakin silti 120:n ylittäminen on jo hyvä saavutus. Tänne vaan lähetetään parhaat tulokset, peukaloituina tai ei. Tai siten voitais perustaa oma valtio. Onhan täällä huippuluokan älykköjä niin paljon, että saadaan yksi maapalanen kikkailtua järkeilemällä itsellemme.
Mä oon tehny sen "oikea" testi muutama vuos takaperin. Ei mitään Mensan, joka viittaa ainoastaan matemaattiseen älyyn(näin siis olen kuullu).
Seän ei ole mikään salaisuus, että mä oon kerran jääny luokalleni. Ei, en sen takia että olisin tyhmä jota opettajatkin epäili aluks. Olin 3/4 tunnista pois koulusta. Liikkatunneilta en tietenään ollu koskaan poissa, joskus jopa kävin pelkästään niillä.
Noniin. Eli koulussa epäiltiin, että oon niin tyhmä, etten älyy oppi-aineita, jonka takia olisin aina pois koulusta. Todellisuudessa pidin "välivuotta", eli ei vaan huvittanu.
Testistä tuli tulokseks 137. Siitä sai opettajat ja muut epäilijät nenilleen :D
Muin vuosina olin sitten 150-200 tuntia poissa lukuvuotta kohden. Kuitenkin ihan OK numerot sain todistuksiin, eikä enään tullu epäilyksiä älykkyydestä.
Eli eli. Nää nettihommat on vaan pikkupuuhaa joita ei kannata vakavissaan ottaa. Toki ne antaa pientä viittausta "älykkyydestä", mutta todellisuudessa se voi heittää jopa +/-40 oikeasti.
Muutenkin tää "älykkyyden" mittaaminen on tyhmää puuhaa. Ei mikään testi voi todellista älykkyyttä mitata. Kirjaviisautta yms. kyllä voi näillä mitata.