Tieteen kuvalehden älykkyystesti

  • 23 188
  • 115

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
133 tuli. Kuten normaalistikin, meikäläisen kärsivällisyys ei tälläkään kertaa riittänyt pähkäilemään pitempiä aikoija joitain ei-ihan-heti auenneita tehtäviä. Aikaa jäi käyttämättä puolet.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
136, aikaa jäi 11 ja puoli minsaa.
Osaa mietin jonkinverran. Vika jäi tekemättä, aivan uskomattoman paha.

Tuo vaatii kyllä kärsivälllisyyttä. Ilo oli suuri kun tajusi, että näinhän tämä yksi menee. Ja seuraava veikin sitten taas järjen :)



EDIT: vittu...viisaampi kuin Sistis. Siihen ei moni poika pystykään
 
Viimeksi muokattu:

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
115! Ei noita n. kolmee viimestä millään voi tietää, itte painoin vaan jotain...
Huonoin tähän asti jatkoajan väestä, mutta jos kaikki sen menee tekeen niin en usko että ihan viimeseks jään!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti B1
EDIT: vittu...viisaampi kuin Sistis. Siihen ei moni poika pystykään

Meikä taasen oli nopeampi, kuin B1... siitä ei voine olla ylpeä. :)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
136. Hitto että mulla ei kärsivällisyys yleensä riitä näiden pitkien testien parissa.
Aikaa jäi n. 4 minuuttia, tosin kävin välillä laittamassa Big Brotherin nauhalle.
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Aikaa meni 15 minuuttia ja tulos oli 121.
Ei näitä pysty selvinpäin tekemään, 15 ensimmäistä jaksoi yritää ajatella ja sitten meni räpyttelyksi.
Kolme viimeistä oli ihan mukavia, niitä kun rupesi tuijottamaan, teki mieli viiltää ranteet auki.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tauluun napsahti 136.

Taitaa sillä olla jotain merkitystä, että ei ole puoleen vuoteen ottanut kuppia. Ainut mikä jäi harmittamaan oli se, että tein tuon vähän puolivalolla kun ei alun perin pitänyt kuin vähän katsastaa ja tuli sählättyä siinä välissä vähän muutakin, niinpä aika kului umpeen ennen kuin kerkesin vastata kaikkiin tehtäviin. Ja tämä kaikki ihan peruskoulupohjalla, eli ei ainakaan koulun käynneillä näyttäisi olevan merkitystä tähän testiin.
 

Miguel

Jäsen
Ajattelin etukäteen, että tällaisten testien ylimpänä ystävänä en varmaankaan viitsi tuoda tulostani julkisesti esille. Mitä vielä, tulos oli 142.

Hyvää tuuriakin tuohon vaadittiin, sillä muutama loppupään tehtävä ei auennut sitten yhtään.
 

timosusi

Jäsen
145

Kilpailuhenkisenä tietysti pähkäilin viimeiseen sekuntiin asti.
Joissain ei kyllä mun mielestä ollut mitään järkeä, mutta kai se sitten on mun mieleni pienuutta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
136 tulokseksi ja aikaa jäi 13 minuuttia. Tosin kolme viimeistä sivuutin suosiolla, kun ei lanttu oikein säteillyt riittävästi.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tein testin jo aikaisemmin, enkä yhtään muista paljonko aikaa käytin. Sen muistan, että numeroa 136 minulle tarjottiin. Taitaa olla muuten toistaiseksi yleisin tulos täällä. Viisaampi kuin Sistis minäkin ;D Okei, anteeksi Sistis, johdat kuitenkin minua kroben kiperissä. Respectit!
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla ei näköjään riitä kapasiteetti, eikä kärsivällisyyskään. Tulokseksi 121 ja aikaa jäi jäljelle reippaat parikymmentä minuuttia. Juuri ennen nukkumaanmenoa ei varmaan kannattaisikaan tehdä tämmösiä testejä !
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
116, maistissa. Unohduin ajatuksiini välillä, aika perhana loppui.
Täytyy yrittää uudestaan keskittyneempänä päivinä tulevina. Nää on ältsin nastoja testejä.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Jep jep. 131 oli siis testin tulos.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti HN
Tein uudestaan: 168.

Jostain syystä tuntuu, että ensimmäinen kertakaan ei ollut ensimmäinen ;)
Mahdollinenhan se toki olisi, mutta

Oma tulos 27 minuutin jälkeen 133, eli Sistiksen kanssa tasoissa, sitten vikat 9 menivätkin ABBA:n tahdissa (Ruotsin kuunteluissa opittu taktiikka) kun Conan alkoi. Mitenköhän sitä intissä jaksoi tehdä Pällitestin.

Sehän tuossa vähän kusee, että jos ei ole erityisen hyvää graafista hahmotuskykyä niin joittenkin kuvioitten kallistuskulmien yms. hahmotus vie turhaa aikaa.
Lisäksi pikatestauksen jälkeen tuossakin näyttäisi olevan useita sinänsä päteviä vaihtoehtoja, joista vain yksi on se "oikea" josta saa pisteitä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
145... olen älykkäämpi kuin odotinkaan. Aika hyvä saavutus teekkarilta!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Lyrinna
Viisaampi kuin Sistis minäkin ;D Okei, anteeksi Sistis, johdat kuitenkin minua kroben kiperissä. Respectit!

En sanoisi tuota viisaudeksi, vaan kärsivällisyydeksi. Perkeles, hävettää tuo tulos nyt ihan helvetisti. Pitäisikö tänään ottaa itseään oikeasti niskasta kiinni ja käyttää se koko 40 min tuohon. ÄO olisi silloin varmastikin 2*133 = 266.
 
Joskus alkukesästä tuon tein, ja yli 150 sain. Tiedä sitten, ylipäätään koko Tieteen kuvalehti on tiedelehtien [jos sitä sellaiseksi voi laskea] Seiska...
Eikä tuokaan testi mikään kovin hauska ollut. Mutta, kun on tylsää niin on tylsää :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Höh. Odotin, että Kaivanto olisi tehnyt testin yön aikana uudestaan, ja saanut tulokseksi 169.
 

TDM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Oulu
139.

Aikaa meni 15 minsaa, muutamat viimeiset olisivat vaatineet todella paljon aikaa, joten arvaukseksi meni.

-tdm
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
124.

Höh, jäin kolmen pisteen päähän Doug Gilmourin piste-ennätyksestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös