En tiedä. Minusta vaan tuntuu että Pajuoja yrittää esittää jotain mitä ei ole. Pahasti tuntuu että hän haluaisi nähdä ilves-tyyppistä kiekkoa pienellä taklauspelillä höystettynä ja joskus tuntuu että hänellä on jopa pieni pakkomielle tähän. Juju on vaan siinä kukaan Porissa ei halua nähdä Ilves-tyyppistä kiekkoa, ketään ei kiinnostaa vähääkään onko joku taitava "höplääjä" tai onko peli viekasta. Itse ainakin voin myöntää vihaavani kaikennäköistä viekkauden, pirullisuuden tai muun paskan tavoittelua pelistrategiaksi. Porissa ollaan odotettu aina että nähdään viime kauden näköistä kiekkoa, sitä ollaan odotettu 10 vuotta joka peli ja aina ollaan sytytty kun joku Lipiansky taklaa, vaikka kaatuu perseelleen sen jälkeen, mutta ilo on otettu irti siis tosi pienestä. Minulle on pitkälti aivan sama onko Ässät 10. vai hopeajoukkue, toki se on hienoa, mutta minä ainakin haluan nähdä yritystä ja reipasta jääkiekkoa, jos sillä hävitään niin ei kiinnosta. Miten voi käydä näin, että kun selkeästi eksytään oikealle tielle ja kävellään sitä melkein mestaruuteen asti, niin seuraavalla kaudella ei ole tietoakaan mitä viimeksi tehtiin, vaan jo kesällä alettiin puhua pirullisuuden tuomisesta hulluuden tilalle. Jos hulluudella voitetaan joka osa-alueella, niin ketä helvetin idiootti haluaa tuoda jotain "pirullisuutta" tai "viekkautta" sen tilalle? Toivottavasti Pajupilli luet tämän, tai joku kaverisi. Ässät oli viimeisimpiä kun täällä pelasi muuan Dan O'Connell, pieni Kanadalainen joka meinasi saada ekan maalinsa tyhjiin mutta ei aivan onnistunut. Taklaukset olivat pelkkää yritystä, mutta niissä oli niin paljon tunnetta että koko halli eli mukana. Koettakaa nyt Porin Ässät uskoa että siellä hallissa ei haluta mitään muuta kuin tunnetta ja asennetta, se ei haittaa jos sillä hävitään, silloin olette tehneet parhaanne. Sanotaanko vielä suoraan että neppailukiekon edes yritysluontoinen tuominen Poriin on syvä loukkaus viime kaudella saavutettua vastaan. Kuusela ja Mavekin repii ja raastaa ja taistelee, vaikka on todella taitavia pelaajia. "Höpläilijät" ja neppailijat halutaan Porissa nähdä lähinnä vastustajina jään pinnassa avojääpommin jäljeltä, piste.