Ti 9.3.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 22 684
  • 519

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara koukkaa, tuomari nostaa käden, Tapparan pelaaja kiskoo kiekon Hifkin päätyyn, ei vihellystä, IFK tekee siirretyn jäähyn aikana maalin.
Saatan ola väärässä mutta mun mielestä sääntöjä muutettiin / tarkennettiin että kiekko pitää saada nimenomaan haltuun, pelkkä tökkäsy tms ei riitä.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saatan ola väärässä mutta mun mielestä sääntöjä muutettiin / tarkennettiin että kiekko pitää saada nimenomaan haltuun, pelkkä tökkäsy tms ei riitä.
Tapparan pelaaja ronkkasi hallitusti alueelta pois. Mutta nää on näitä, tuonari nosti kätensä samalla hetkellä vasta ylös, kun Tappara purki. Tasoista jatketaan
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No itse ainakin tulkitsen että kiekko on hallussa jos sen laukaisee oman maalin edestä toiseen päähän.
En nyt nähnyt tilannetta niin en ole varma mutta jos vaan irtokiekon lyö pois niin ei se välttämättä ole hallussa silloin, riippuu hiukan tilanteesta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Haastoiko Sormi-Tapola tosiaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvä Tapola
Onko monta kertaa pyytänyt jo tuomaria juttusille? Kärppiä vastaan sillä on tapana pyrkiä haastamaan jokainen paitsio ja pitkä kiekkokin, mutta sääntökirja ei mahdollista sitä. Tosin ei Tapparan peleissä sääntökirjan mukaan vihelletä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös