R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Paluun Nordikselle tekevä lähes oma kasvatti Jukkis Aaltonen HIFK:n sivujen mukaan: "toinen pullahtaa ulos." Eli just näin. 2 matsia aikaa ja HIFK tarvinnee molemmista voitot.
Matsi alkaa 1/2 h myöhemmin, klo 19, ja odotettavissa on syksyn paras himapeli. Ainakin mun mielestä.
Viime vuoden CHL:n jengin sisäisen pistepörssin voittaneelta Nordgrenilta odotetaan noin hattutemppua, mutta sen tehnee kuitenkin em. Aaltonen.
Olen vähän hukassa täällä HIFK-alueen ulkopuolella, onko täällä jossain erikseen CHL:n otteluketjufoorumia? Jos ei, niin tähän länttäsin ensimmäisen otteluketjun avaukseni ikinä, koska olen innoissani kuin pieni lapsi.
Kokoonpano, HIFK:
Maalivahdit
53 Atte Engren
36 Markus Ruusu (varalla)
Hyökkääjät
86 Erik Thorell – 12 Juhani Tyrväinen – 88 Joonas Rask
32 Lennart Petrell – 80 Thomas Nykopp – 19 Juho Keränen
18 Teemu Tallberg – 21 Tommi Santala – 78 Niklas Nordgren
45 Micke Åsten – 15 Anton Lundell – 37 Ilmari Pitkänen
14 Teemu Engberg
Puolustajat
42 Teemu Eronen – 57 Johan Motin
3 Joseph Finley – 24 Ryan O’Connor
8 Ville Varakas – 44 Elias Ulander
2 Markus Kankaanperä
Matsi alkaa 1/2 h myöhemmin, klo 19, ja odotettavissa on syksyn paras himapeli. Ainakin mun mielestä.
Viime vuoden CHL:n jengin sisäisen pistepörssin voittaneelta Nordgrenilta odotetaan noin hattutemppua, mutta sen tehnee kuitenkin em. Aaltonen.
Olen vähän hukassa täällä HIFK-alueen ulkopuolella, onko täällä jossain erikseen CHL:n otteluketjufoorumia? Jos ei, niin tähän länttäsin ensimmäisen otteluketjun avaukseni ikinä, koska olen innoissani kuin pieni lapsi.
Kokoonpano, HIFK:
Maalivahdit
53 Atte Engren
36 Markus Ruusu (varalla)
Hyökkääjät
86 Erik Thorell – 12 Juhani Tyrväinen – 88 Joonas Rask
32 Lennart Petrell – 80 Thomas Nykopp – 19 Juho Keränen
18 Teemu Tallberg – 21 Tommi Santala – 78 Niklas Nordgren
45 Micke Åsten – 15 Anton Lundell – 37 Ilmari Pitkänen
14 Teemu Engberg
Puolustajat
42 Teemu Eronen – 57 Johan Motin