Ti 8.5.2018 Otteluseuranta (5. kisapäivä)

  • 70 569
  • 844
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Lausutaanko se oikeesti Buunsaksen?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Onko Aho käynyt tässä erässä jäällä? Teräväinen kävi kuulemma kerran ja teki maalin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Esko Seppänen paras kommentaattori, joka Mäkisen vierellä ollut. Pelipäivä-studioissa myös järkyttävän kova pari. Nykyäänhän Seppänen näissä betsihommissa kiinni.

Täytyy heittää ohikommenttina, että Esko Seppänen on minulle kommaripoliitikko, siitä fiksummasta päästä kyllä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kertoisko joku mulle, mistä tää Kapas-inho johtuu? Eihän toi ykkösketjun kemia heti alusta lähtenyt samaan lentoon kuin kakkosella, mutta ei kai se nyt yksin Kassun syytä ole?
Vähän liian itsekäs pelaaja verrattuna siihen mihin Suomessa totuttu? Miinuksena joskus pyörii itsekseen, plussana sitten saattaa ratkaista pelin kuten u20 finaalissa...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kale o kyllä kova noissa halpahallin mainoksissa
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kertoisko joku mulle, mistä tää Kapas-inho johtuu? Eihän toi ykkösketjun kemia heti alusta lähtenyt samaan lentoon kuin kakkosella, mutta ei kai se nyt yksin Kassun syytä ole?
Monen on helpompi antaa anteeksi muita pelaajan puutteita, mutta jos osoittaa itsekkäitä piirteitä pelaten ns. laput silmillä, nousee monella niskakarvat pystyyn paljon herkemmin. Itseni mukaan lukien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös