Mikä inho?Kertoisko joku mulle, mistä tää Kapas-inho johtuu? Eihän toi ykkösketjun kemia heti alusta lähtenyt samaan lentoon kuin kakkosella, mutta ei kai se nyt yksin Kassun syytä ole?
Ei, BonsaksenLausutaanko se oikeesti Buunsaksen?
Esko Seppänen paras kommentaattori, joka Mäkisen vierellä ollut. Pelipäivä-studioissa myös järkyttävän kova pari. Nykyäänhän Seppänen näissä betsihommissa kiinni.
Oliko Suomen eka pitkä kiekko kisoissa?
Vähän liian itsekäs pelaaja verrattuna siihen mihin Suomessa totuttu? Miinuksena joskus pyörii itsekseen, plussana sitten saattaa ratkaista pelin kuten u20 finaalissa...Kertoisko joku mulle, mistä tää Kapas-inho johtuu? Eihän toi ykkösketjun kemia heti alusta lähtenyt samaan lentoon kuin kakkosella, mutta ei kai se nyt yksin Kassun syytä ole?
Lausutaanko se oikeesti Buunsaksen?
Ei vaan Bånsaksen.Lausutaanko se oikeesti Buunsaksen?
Ei, vaan "bonsakseen"Lausutaanko se oikeesti Buunsaksen?
Tästä varmaan saadaan videoo aikanaan?Jos Suomela pelaa ens kaudella Nhl:lää tai tekee Ahl:ssä yli 0.5ppg niin syön hatullisen paskaa.
Eikun PonsakseenLausutaanko se oikeesti Buunsaksen?
Monen on helpompi antaa anteeksi muita pelaajan puutteita, mutta jos osoittaa itsekkäitä piirteitä pelaten ns. laput silmillä, nousee monella niskakarvat pystyyn paljon herkemmin. Itseni mukaan lukien.Kertoisko joku mulle, mistä tää Kapas-inho johtuu? Eihän toi ykkösketjun kemia heti alusta lähtenyt samaan lentoon kuin kakkosella, mutta ei kai se nyt yksin Kassun syytä ole?
Lauantaina ois känädä