Ti 8.3.2022 JYP - KalPa

  • 7 902
  • 180

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Niin kuin miten? Kävelen 10 kilometriä?
Eihän tuo 10 kilometriä nyt ole kävelymatka eikä mikään. Itse kävelen useamman kerran viikossa iltalenkiksi tuollaisia kymppejä. Samalla tuulettuu pää.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Eihän tuo 10 kilometriä nyt ole kävelymatka eikä mikään. Itse kävelen useamman kerran viikossa iltalenkiksi tuollaisia kymppejä. Samalla tuulettuu pää.
Ne on noi nykynuoret niin mukavuudenhalusia ja uusavuttomia, että ne pitäis suunnilleen kantaa hallin ovien eteen. Tai yhtään ylipäätään mihinkään.
 

Kahjupappa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nosmokingteam
Näki jo ensimmäisen erän alussa joidenkin JYPin pelaajien olemuksesta (esim. #63), että ei kiinnosta. Tätähän se sitten on.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Taitaa Shostak olla Keski-Suomen yksinäisin mies tällä hetkellä.

Sääliksi käy.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Näen tässä vain sen, että KalPa on voiton päässä 10. sijasta ennen JYP-peliä (22.3.). Muut vastustajat tekee kaikkensa, että KalPa pääsisi playoffeihin… Peli menee jatkoille ja JYP saa jäähyn. KalPan voitto käy tolpan päässä. Valkeejärvi saa kiekon ja luistelee vauhdilla toiseen päähän. Kilpeläinen imaisee kiekon ja JYP tiputtaa KalPan playoffeista. Ai että!

Tämä olisi hienoa! Joskus jotain ikävää myös KalPan faneille, sen verran paljon isoveli on joutunut kärsimään tällä kaudella :-(
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
0-7 (seitsemän)
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Eihän tuo 10 kilometriä nyt ole kävelymatka eikä mikään. Itse kävelen useamman kerran viikossa iltalenkiksi tuollaisia kymppejä. Samalla tuulettuu pää.
Mulle on.
 
KalPahan ehtii vielä rummuttaa vaikka kuinka monta maalia, siellä on taas JYP luovuttanut ja veskari jätetty yksin.

Paljon se Kärppiä vastaan oli ennätys? 10-0?
 

Jaakko81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,JYP
Työpäivä venähti, nyt avasin liigan sivut ja töttöröö, siellähän on surffailtu sitten vaan koko ilta. En taida jaksaa käydä ketjua läpi voi olla vähän itkua eräältä nimeltämainitsemattomalta jypinfanilta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voisko kauden loput pelit luovuttaa? Ei paljoa hyödytä pelien katsomatta jättäminen, jos tietää kuitenkin kuinka meitä nöyryytetään.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No millä sitten pääset hallilta pois jos kävellen et pääse eikä bussirahaakaan ole?
Isän kyydillä. Se on se syy, miksi joudun katsomaan nämä paskat pelit loppuun.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Isän kyydillä. Se on se syy, miksi joudun katsomaan nämä paskat pelit loppuun.
No sitten. Mutta ei kai sinne hallille ole pakko sitten mennä? Kuulostaa kuin se olisi joku rangaistus olla siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös