Eihän tuo 10 kilometriä nyt ole kävelymatka eikä mikään. Itse kävelen useamman kerran viikossa iltalenkiksi tuollaisia kymppejä. Samalla tuulettuu pää.Niin kuin miten? Kävelen 10 kilometriä?
Eihän tuo 10 kilometriä nyt ole kävelymatka eikä mikään. Itse kävelen useamman kerran viikossa iltalenkiksi tuollaisia kymppejä. Samalla tuulettuu pää.Niin kuin miten? Kävelen 10 kilometriä?
Ne on noi nykynuoret niin mukavuudenhalusia ja uusavuttomia, että ne pitäis suunnilleen kantaa hallin ovien eteen. Tai yhtään ylipäätään mihinkään.Eihän tuo 10 kilometriä nyt ole kävelymatka eikä mikään. Itse kävelen useamman kerran viikossa iltalenkiksi tuollaisia kymppejä. Samalla tuulettuu pää.
joo no otin riskin.. vähä jännitti tiettyViimeksi kun sanoin noin niin JYP nousi jostain sadan maalin takaa tasoihin ja lopulta voittoon. Tänään pidän turpani kiinni.
Mulle on.Eihän tuo 10 kilometriä nyt ole kävelymatka eikä mikään. Itse kävelen useamman kerran viikossa iltalenkiksi tuollaisia kymppejä. Samalla tuulettuu pää.
Suattaapi olla että noustaa vieläJoko alkais olla kiekura sillassa?
Oisko 1-10 ollu. On kyllä hirveen näköstä, kun joukkue luovuttaa tällä tasolla.KalPahan ehtii vielä rummuttaa vaikka kuinka monta maalia, siellä on taas JYP luovuttanut ja veskari jätetty yksin.
Paljon se Kärppiä vastaan oli ennätys? 10-0?
Ollaan vain kilttejä ja annetaan vähän iloa pikkuveljelle.Ei tartte hetkekään ihmetellä JYPin sarjasijotusta.
No millä sitten pääset hallilta pois jos kävellen et pääse eikä bussirahaakaan ole?Mulle on.
Ei tartte hetkekään ihmetellä JYPin sarjasijotusta.
Pikkuveljiä ilmeisesti riittää...Ollaan vain kilttejä ja annetaan vähän iloa pikkuveljelle.
Isän kyydillä. Se on se syy, miksi joudun katsomaan nämä paskat pelit loppuun.No millä sitten pääset hallilta pois jos kävellen et pääse eikä bussirahaakaan ole?
Äiti hakee.No millä sitten pääset hallilta pois jos kävellen et pääse eikä bussirahaakaan ole?
No sitten. Mutta ei kai sinne hallille ole pakko sitten mennä? Kuulostaa kuin se olisi joku rangaistus olla siellä.Isän kyydillä. Se on se syy, miksi joudun katsomaan nämä paskat pelit loppuun.