Toivottavasti Nordiksella ei kenellekään tule mustelmaa illan jääkiekko-ottelussa. Komija tapa lopettaa kausi tällainen totaalinen ohipeli.
Ässät on uusi Suomen mestari ja Porissa elää Suomen iloisimmat ihmiset! Tulkaa tänne vaan, jääkiekonpelaajat ja kaikki muutkin, täällä on ihmisen hyvä olla!
Ennen kaikki oli paremmin. Miehet olivat rautaa ja refleksitkin olivat aivan helvetin nopeat.Puoli sekuntia oli se aika mistä autokoulussa puhuttiin, kun minä siellä olin. Nykyisin se arvo voi olla jotain muuta.
No olet kyllä oikeassa, HIFK iski 4-0 tauluu reiluun erään, joten ei tässä pelissä panosta ole. Minua kyllä tosin huoletta enemmän tuo torstainen peli täysin luovuttaneita pelikaaneja vastaan, hyvä jos valmennusjohtokaan selviää vammoitta Nyrkin Isku-areenaltaKolmannessa erässä tulee odotetut KukkosLassen aseet käyttöön joita tuomarit ei näe tai muuten vaan pilli ei jaksa suulle asti, Marjamäeltä muutama itkuvirsi ja JYPille pari tai muutama jäähy koska Raksila.
Nämä yllä olevat siis jos peli jatkuu vähänkin pidempään JYPin johtoasemassa. Itseäni mietityttää millon noi Kärppien kiekottomien estämiset otetaan pois. Jos siis Jos JYP voittaa niin Kärpillä ei ollut panosta ja poffeja odotellessa jne jne... no vitsi vitsi niin ku naistenpäiväki. Anteeksi jo etukäteen.
Sen yhteyteen suunniteltiin vielä kohta tulevan Suomen mestarin uutta jäähallia. Mietippä sitä, vittu siinä oltais päästy suoraan hitsipillin ääreltä matsiin.Porin ankeudesta ehkä hieman kielii se, että kauppakeskuskin on rakennettu tehtaaseen.
No ihan tutkimusten mukaan se reaktionopeus on vaaraa odottaessa 0,3-0,5 sekuntia. Yleis urheilussa se on 0,2 rajana varaslähtöön. Asiasta on tehty ihan tutkimuksiakin. https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/materiaalit/Opettajille/skarppina_liikenteessa.pdf (linkki liikenneturvan sivuille) tuollainen löytyi ihan suomeksi. Ilmeisesti jääkiekkoilijat on enempi tuota oven avaamis luokkaa, ainakin lahdessa, kuin urheilijoita.Ennen kaikki oli paremmin. Miehet olivat rautaa ja refleksitkin olivat aivan helvetin nopeat.
Mua vähän mietityttää ehditäänkö käyttää Kukkoskorttia ennen kuin Jani tekee tuppuraiset.Kolmannessa erässä tulee odotetut KukkosLassen aseet käyttöön joita tuomarit ei näe tai muuten vaan pilli ei jaksa suulle asti, Marjamäeltä muutama itkuvirsi ja JYPille pari tai muutama jäähy koska Raksila.
Nämä yllä olevat siis jos peli jatkuu vähänkin pidempään JYPin johtoasemassa. Itseäni mietityttää millon noi Kärppien kiekottomien estämiset otetaan pois. Jos siis Jos JYP voittaa niin Kärpillä ei ollut panosta ja poffeja odotellessa jne jne... no vitsi vitsi niin ku naistenpäiväki. Anteeksi jo etukäteen.
No olet kyllä oikeassa, HIFK iski 4-0 tauluu reiluun erään, joten ei tässä pelissä panosta ole. Minua kyllä tosin huoletta enemmän tuo torstainen peli täysin luovuttaneita pelikaaneja vastaan, hyvä jos valmennusjohtokaan selviää vammoitta Nyrkin Isku-areenalta
Mua vähän mietityttää ehditäänkö käyttää Kukkoskorttia ennen kuin Jani tekee tuppuraiset.
Pietilä ei tosiaan varmaankaan odottanut, että vastustaja kääntää sen selän, kun vastassa tosiaan oli toinen ammatti jääkiekko urheilija. Tällaiselta pelaajalta voisi odottaa, että osaisi ottaa taklauksen vastaan edes joten kuten. Näissä yllättävissä tilanteissa se reaktio nopeus tosiaan on siellä 1-3 sekunnin luokassa, myös liikenteessä niissä mainitsemissasi jarrutus tilanteissa.No ihan tutkimusten mukaan se reaktionopeus on vaaraa odottaessa 0,3-0,5 sekuntia. Yleis urheilussa se on 0,2 rajana varaslähtöön. Asiasta on tehty ihan tutkimuksiakin. https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/materiaalit/Opettajille/skarppina_liikenteessa.pdf (linkki liikenneturvan sivuille) tuollainen löytyi ihan suomeksi. Ilmeisesti jääkiekkoilijat on enempi tuota oven avaamis luokkaa, ainakin lahdessa, kuin urheilijoita.
Vahvasti samaa mieltä. Hieno pelaaja. Oi niitä aikoja.Perkele kun nousee kylmät väreet kun kattelee tota Perrinin kikka esittelyä, hieno mies ja huumoria löytyy
Hauska nippelitieto, että Ässillä sattui liigan isomunaisin, sekä pienimunaisin esitys HIFK:ta vastaan. Ajankohdat olisi voinut kääntää vaikkapa toisinpäin.
Kyllä, oli ainakin meikäläiseltä loputon kunnioitus miestä kohtaan vielä vähän aikaa sitten. Harmittavasti miehestä paljastui tuo palkkasoturi puoli.Perkele kun nousee kylmät väreet kun kattelee tota Perrinin kikka esittelyä, hieno mies ja huumoria löytyy