Onko JYP vaihtanu paitoja Tapparan kanssa? samanlaista karvausta, kahvausta ja roikkumista kun tuo liaanikiekon tunnetumpi lähettiläs Tampereelta?
Älä nyt vielä oo noin ahistunu. Tässähän pelataan vasta toista erää.
Onko JYP vaihtanu paitoja Tapparan kanssa? samanlaista karvausta, kahvausta ja roikkumista kun tuo liaanikiekon tunnetumpi lähettiläs Tampereelta?
Ei, ei se siitä johdu. Se johtuu siitä että JYP vetää mailat kainaloon ja susikädet olalle heti kun Kärpät pääsee hyökkäysalueelle.
Suomalaisilla nopeammat reaktioajat kuin muualla maailmassa? Haluaisitko tarjota lähdettä tälle väitteellesi puolesta sekunnista? Minä kaivoin jo lähteen ja se saa kelvata, kunnes joku esittää lähteen, joka on eri mieltä minun lähteeni kanssa. Ihminen on kuitenkin ihminen, oli Suomessa tai ei.No tähän päivään asti 0,5 sekuntia on ollut se aika minkä mukaan liikenteessä on laskettu, siis ihan Suomessa, se reaktioaika. Olisko sulla kotimaista linkkiä laittaa? Enkä minä väittänyt, että auto pysähtyy puolessa sekunnissa.
Omalla puolustusalueella ollaan suossa tuon karvauksen kanssa ja hyökkäysalueella kahvauksen. Ihan perus Tapparan pelikirja siis
Voihan se olla , mutta ihmetyttää välillä tuo kitinä kun ollaan häviöllä, onnea sinne runkkarin voitosta!Näkyihän se jo perjantaina Stadissa, että Kärpillä on vaikeuksia, jos heidän pelaaminen tehdään epämukavaksi. Noh, ehkäpä kärppäsoturit näkivät taululta, että pelillä ei ole enää merkitystä.
No tähän päivään asti 0,5 sekuntia on ollut se aika minkä mukaan liikenteessä on laskettu, siis ihan Suomessa, se reaktioaika. Olisko sulla kotimaista linkkiä laittaa? Enkä minä väittänyt, että auto pysähtyy puolessa sekunnissa.
Tilannereaktionopeus on toinen asia. Tilannereaktionopeutta vaativassa tapahtumassa on yksi tai useampia ärsykkeitä ja vähintään kaksi tai useampia toimintavaihtoehtoja, esimerkiksi jarrutanko, väistänkö oikealta vai väistönkö vasemmalta. Liikenteessä kysymys on tästä reaktioajasta. Enää ei puhuta sekunnin kymmenyksistä vaan sekunneista.
Ai niin joo. Se oli se suoneniskupeli.Tepsiä vastaan ne teki viisi.
Salmi ja Heikkinen nyt vähintäänIhan kiva että Lappeenrantaan voidaan lähettää B-tiimi!
Kyllä se ahistaa kun kaipaisi sitä liaanitonta kiekkoa Liigaan. Ei sillä, ei noista nyt varsinaisesti jäähyjä olis tarvinnu puhaltaa ku korkeintaan parista, mutta yleisesti tuon roikkumiseen nojaava pelaaminen kyrsii. Ahistunu olen lähinnä siksi, että Pleijareissa se vain pahenee, sitten ei vihelletä enää mitään ja homma karkaa ihan käsistä.Älä nyt vielä oo noin ahistunu. Tässähän pelataan vasta toista erää.
Mitä mä sanoin. 4-2. Bertrand!
Ihan kiva että Lappeenrantaan voidaan lähettää B-tiimi!
Voihan se olla , mutta ihmetyttää välillä tuo kitinä kun ollaan häviöllä, onnea sinne runkkarin voitosta!
Tottakai, justiinhan totesin teidän vaihtaneen paitoja JYP:n kanssa, joten sehän on selvää :)Kahvakiekon lähettiläs Tappara on muuten ottanut tällä kaudella ylivoimaisesti vähiten jäähyjä Liigan joukkueista.
Nimimerkki Blackwolf ei ole päässyt sääntökirjaa lukiessaan vielä tuohon kohtaan. Autokoulussakin vielä tekemistä. Noh, sattuuhan näitä...Saman säännön kohta 4 sanoo:
Jos taklattava pelaaja kääntää selkänsä vastustajaa kohden ja altistaa itsensä
haavoittuvaan asemaan välittömästi ennen taklausta luoden selästä taklaus –tilanteen,
ei tilanteesta rangaista selästä taklauksena (tosin tilanteesta voidaan silti tuomita jokin
muu rangaistus).
Joten kalastelu ei periaatteessa onnistu, mutta sitten voidaan arpoa joku toinen syy.
Tällä vaan ei ole mitään merkitystä osuuko kiekko maalivahtiin vai ei. Se riittää, että pelaaja toimittaa kiekkoa maalia kohti potku- tai ohjausliikkeella.No ei se potkusta sinne maaliin mennyt, vaan Bernard sähläsi omiin.
Puoli sekuntia oli se aika mistä autokoulussa puhuttiin, kun minä siellä olin. Nykyisin se arvo voi olla jotain muuta.II: OPETTELE JARRUTTAMAAN OIKEIN - Tekniikanmaailma.fi
Siinähän tuo. Joku 0,5s saattaa olla ihan mahdollinen jos tietää odottaa että kolari on tulossa mutta tuskin Pietilä odotti että se selkä kääntyy.