Hienoo Kärpät!
Laittakaapa Espoossa pystyyn tänne ja FB yms semmonen keräys mihin voi laittaa eurosta eteenpäin lahjoitusta,
uskoisin että tämä suomalainen lätkäkulttuuri taikois jotain. Minä ainakin oon mukana jollain summalla...
Kiitos Blues!
Onko se jonkun pankin ryöstäny vai mitä? Menny täysin ohi... ;)ryöstö-Setänen kestää.
Se on sitä, kun toisella joukkueella ei ole minkäänlaista halua pelata!TPS täysin jaloissa
Vielä ehdit mukaan: Live Sky Sports 2 Live Stream | Sky Sports 2 Live StreamingStreemiä?
Trilleri tästä tuli, huhhuh. Numppa tän ratkaisee, sellainen fiilis on.
Laittakaapa Espoossa pystyyn tänne ja FB yms semmonen keräys mihin voi laittaa eurosta eteenpäin lahjoitusta,
uskoisin että tämä suomalainen lätkäkulttuuri taikois jotain. Minä ainakin oon mukana jollain summalla...
Kiitos Blues!
Minä(ja aika moni muukin) olisi myös varmasti mukana, mutta sillä ehdolla että Bluesin omistus ja johtosuhteissa tapahtuu merkittävä muutos parempaan. Muuten apu olisi yhtä hyödyllinen kuin yrittää sammuttaa metsäpaloa vesilasilla.
Voi ennemminkin olla tyytyväinen, kun on mitä peittää. Fyffet noista on jo fikassa, joten aivan sama ovatko esillä.Lisää boksia Bluesille.. Jaa siellä lähti kaverikin sukeltamisesta.
Mahtaa muuten olla Junnolle kova paikka, kun on joutunut peittämään kaikki omat katsomo- ja kaukalomainoksensa.