Ti 8.12.2015 Otteluseuranta (CHL)

  • 24 348
  • 237

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän se kokonaisuutena katsottuna pelitapahtumiin nähden aikamoinen vääryys olisi, jos TPS tästä parista jatkaisi
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hienoo Kärpät!
Harmi vaan, olisin tässä tilanteessa suonu kyllä Bluesille paikan jatkoon eli kerrankin en tykkää että voitettiin,
en nostele käsiä pystyyn vaikkakin voitettiin.

Laittakaapa Espoossa pystyyn tänne ja FB yms semmonen keräys mihin voi laittaa eurosta eteenpäin lahjoitusta,
uskoisin että tämä suomalainen lätkäkulttuuri taikois jotain. Minä ainakin oon mukana jollain summalla...
Kiitos Blues!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Eipä kyllä ole hirveästi Palloseuralta yritystä jatkoajalla. Todella varovaista peliä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Hienoo Kärpät!
Laittakaapa Espoossa pystyyn tänne ja FB yms semmonen keräys mihin voi laittaa eurosta eteenpäin lahjoitusta,
uskoisin että tämä suomalainen lätkäkulttuuri taikois jotain. Minä ainakin oon mukana jollain summalla...
Kiitos Blues!

Minä(ja aika moni muukin) olisi myös varmasti mukana, mutta sillä ehdolla että Bluesin omistus ja johtosuhteissa tapahtuu merkittävä muutos parempaan. Muuten apu olisi yhtä hyödyllinen kuin yrittää sammuttaa metsäpaloa vesilasilla.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
TPS aikalisä. Lähellä oli ratkaisu kun Lukko-puolustaja pääsi nousemaan nokikkain Setäsen kanssa, mutta ryöstö-Setänen kestää.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ja rankuille.. Vittuh.. Ei kestä hermot :D
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Trilleri tästä tuli, huhhuh. Numppa tän ratkaisee, sellainen fiilis on.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
LUK-TPS

TPS täysin jaloissa
Se on sitä, kun toisella joukkueella ei ole minkäänlaista halua pelata!
Tästä ottelusta olisi hemmetin kiva nähdä kaksi tilastoa: TPS:n pitkät kiekot sekä TPS:n harhasyötöt keskialueella.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän se pistää aika vahvasti harmittamaan, jos tässä nyt pilkuilla hävitään. Pelillisesti Lukko kuitenkin piti Tepsiä aika lailla köysissä ja paikkoja oli varmaan lähemmäs kymmeneen maaliin, mutta kun viimeistely ontuu, niin ei mene
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Laittakaapa Espoossa pystyyn tänne ja FB yms semmonen keräys mihin voi laittaa eurosta eteenpäin lahjoitusta,
uskoisin että tämä suomalainen lätkäkulttuuri taikois jotain. Minä ainakin oon mukana jollain summalla...
Kiitos Blues!

Minä(ja aika moni muukin) olisi myös varmasti mukana, mutta sillä ehdolla että Bluesin omistus ja johtosuhteissa tapahtuu merkittävä muutos parempaan. Muuten apu olisi yhtä hyödyllinen kuin yrittää sammuttaa metsäpaloa vesilasilla.

En tiedä, onko muita keräyksiä aktiivisesti päällä, mutta jos muuta ei löydy, niin voisi kuvitella, että tukea saisi myös "ulkopuoliset" HIFK fanclubin kautta. Kun sähköpostin välityksellä ostaa ja ei ole välttämättä aikomusta tulla paikan päälle, niin voihan sinne saatesanoiksi laittaa, kenelle soisi liput pääkaupunkiseudulla päätyvän. Helsinkiläisille koululaisille, espoolaisille koululaisille, Mannerheimin lastensuojelusäätiölle, vapaasti ensimmäisille vastaantulijoille tai jollekin vastaavalle..
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Lisää boksia Bluesille.. Jaa siellä lähti kaverikin sukeltamisesta.
Mahtaa muuten olla Junnolle kova paikka, kun on joutunut peittämään kaikki omat katsomo- ja kaukalomainoksensa.
Voi ennemminkin olla tyytyväinen, kun on mitä peittää. Fyffet noista on jo fikassa, joten aivan sama ovatko esillä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
LUK-TPS

Oskari Setänen, TPS
Ryan Zapolski, LUK

Toni Koivisto -
Eric Perrin -
Aaron Gagnon -
Petteri Nummelin -
Ville Vahalahti -
Tadas Kumeliauskas -
Turo Asplund +
Tomi Kallio -
Janne Lahti -
Dave Spina -
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei vaan oo vissiin koskaan ollut Zapolskin vahvuus nämä pilkut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitäs se Konjakki teki, kiekko karkasi johonkin.

Nummeliinikaan ei tehny.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Uskon etta Gagnon tekee jos paasee viela koittamaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös