Kyllä minun mielestä pelasi. Meinas syöttää Puustisen läpiajoon.
Kun sivussa on jo Larmi, Cornet ja Lucenius, ja Turkua pistetään silti ulos ihan tasapäisesti, eiköhän sinne filaan vielä paras pistemieskin mahtuisi.Pikkaisen tuli lahjana tuo HPK:n 2-1 johtomaali, mutta ihan ansaitusti kotijoukkue kuitenkin johtaa. Pelasiko Turunen toisessa erässä ollenkaan? Omasta mielestäni en häntä kentällä nähnyt.
Tulisipa Tepsi-Kerho-puolivälierät. Olisi ns. bueno.Kyllä mä näen sen niin että jos ei näissä peleissä pärjää niin ei tule myöskään pudotuspeleissä pärjäämään. Itsehän olen jo valmistautunut kesälomaan mitä tulee jääkiekkoon. Mutta kun kerran maksettu on niin katsotaan nyt muodon vuoksi loppuunasti.
Ja meidän ykkössentteri Ville Viitaluoma. Sitä ei välttämättä muistajatkaan muista.Kun sivussa on jo Larmi, Cornet ja Lucenius, ja Turkua pistetään silti ulos ihan tasapäisesti, niin eiköhän sinne filaan paras pistemieskin mahtuisi.
Ai niin, onhan siellä Janne Lahtikin. Muistajat muistaa.
Ei hätää TPS fanit. Huomenna Tepsiä taas kiinnostaa pelata, kun Lukko vastassa.
Ja meidän ykkössentteri Ville Viitaluoma. Sitä ei välttämättä muistajatkaan muista.
Pelaa, Leinon ja Innalan ketjussa.Ei kai Tuulola sentään enää pelaa HPK:ssa?
Kepahan yrittää aika paljonkin noita päädyn kautta vetosyöttöjä, kun pakit ei varsinaisesti mitään kovia tykkejä ole. Ainakin sellainen fiilis tuli lipalla, että perkele kerrankin osui kohdalleen.Selvästi harjoiteltu kuvio. Ei ladannut edes täysiä ja kurkisti jälkeenpäin että osuuko siihen joku.
Tokkiinsa pelaa.Ei kai Tuulola sentään enää pelaa HPK:ssa?
I want to believe.Selvästi harjoiteltu kuvio. Ei ladannut edes täysiä ja kurkisti jälkeenpäin että osuuko siihen joku.
Ja siitä Innala lasaretin puolelle, toivottavasti ei
Kuka ihme on Steve Yzerman?
Tulee vissiin paikkaamaan Luceniusta, jos ei mene Tapparaan.Kuka ihme on Steve Yzerman?
TPS tarvisi sellaisia pelaajia jotka osaa tehdä maaleja