Ti 5.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 12 124
  • 249

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
HPK johtaa ansasitusti. Siinä missä HPK toimittaa kiekkoa jatkuvasti vastustajan maalille niin TPS vain pyörii ja pyörii kulmissa kunnes menettävät kiekon. Valmentaja Kaskisen eväät näyttää olevan täysin syöty. Valitettavasti ja tuollaisen paskahousu valmennuksen alaisena tässä pitäisi vielä ensi kausikin kärvistellä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pikkaisen tuli lahjana tuo HPK:n 2-1 johtomaali, mutta ihan ansaitusti kotijoukkue kuitenkin johtaa. Pelasiko Turunen toisessa erässä ollenkaan? Omasta mielestäni en häntä kentällä nähnyt.
Kun sivussa on jo Larmi, Cornet ja Lucenius, ja Turkua pistetään silti ulos ihan tasapäisesti, eiköhän sinne filaan vielä paras pistemieskin mahtuisi.

Ai niin, onhan siellä Janne Lahtikin. Muistajat muistaa.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Kyllä mä näen sen niin että jos ei näissä peleissä pärjää niin ei tule myöskään pudotuspeleissä pärjäämään. Itsehän olen jo valmistautunut kesälomaan mitä tulee jääkiekkoon. Mutta kun kerran maksettu on niin katsotaan nyt muodon vuoksi loppuunasti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllä mä näen sen niin että jos ei näissä peleissä pärjää niin ei tule myöskään pudotuspeleissä pärjäämään. Itsehän olen jo valmistautunut kesälomaan mitä tulee jääkiekkoon. Mutta kun kerran maksettu on niin katsotaan nyt muodon vuoksi loppuunasti.
Tulisipa Tepsi-Kerho-puolivälierät. Olisi ns. bueno.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei hätää TPS fanit. Huomenna Tepsiä taas kiinnostaa pelata, kun Lukko vastassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kun sivussa on jo Larmi, Cornet ja Lucenius, ja Turkua pistetään silti ulos ihan tasapäisesti, niin eiköhän sinne filaan paras pistemieskin mahtuisi.

Ai niin, onhan siellä Janne Lahtikin. Muistajat muistaa.
Ja meidän ykkössentteri Ville Viitaluoma. Sitä ei välttämättä muistajatkaan muista.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Selvästi harjoiteltu kuvio. Ei ladannut edes täysiä ja kurkisti jälkeenpäin että osuuko siihen joku.
Kepahan yrittää aika paljonkin noita päädyn kautta vetosyöttöjä, kun pakit ei varsinaisesti mitään kovia tykkejä ole. Ainakin sellainen fiilis tuli lipalla, että perkele kerrankin osui kohdalleen.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tää peli olisi nyt hyvä voittaa kakkosijan kannalta.Tänään ja huomenna turpiin niin ollaan kolmantena



Edit: Vittu kun ei ole tuuriakaan
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kuka ihme on Steve Yzerman?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Niin hyviä paikkoja mutta kun ei osaa tehdä maaleja niin ei osaa. TPS tarvisi sellaisia pelaajia jotka osaa tehdä maaleja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös