Jumalauta mikä ratkaisu Pillulta!
Mainos Matka huikeisiin Unkarin F1-kilpailuihin myynnissä nyt! Varaa paikkasi edulliseen Budapestiin ja viikonloppuun täynnä formulatunnelmaa, hyvää ruokaa ja juomaa. Helppo opastettu matka formulatunnelmiin!
05.01.2021 klo 18.10 #104 S sekolust Jäsen Suosikkijoukkue Україна, Lostedt, Ben-Amor Mitä mä just näin? Pihlström osuu läpiajosta ja vielä veskarikin byyrissä? Joku feilu mun monitorissa?
Mitä mä just näin? Pihlström osuu läpiajosta ja vielä veskarikin byyrissä? Joku feilu mun monitorissa?
05.01.2021 klo 18.11 #106 M Matrixi Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Tekee hyvää pillun itseluottamukselle. Aikaisemmassa tilanteessa ei uskaltanut itse tehdä vaan siirti vastuuta Anttilallle.
Tekee hyvää pillun itseluottamukselle. Aikaisemmassa tilanteessa ei uskaltanut itse tehdä vaan siirti vastuuta Anttilallle.
05.01.2021 klo 18.11 #107 Y YamahaGPR Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Pihlström toisen kerran yksin läpi ja nyt ei hae syöttöä.
05.01.2021 klo 18.24 #108 M Matza187 Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Matza187 kirjoitti: Saa yllättää Jokerit! Laajenna klikkaamalla Ja nehän yllätti. 1,5 erää vähän "puolivaloilla", mutta sen jälkeen repesi.
Matza187 kirjoitti: Saa yllättää Jokerit! Laajenna klikkaamalla Ja nehän yllätti. 1,5 erää vähän "puolivaloilla", mutta sen jälkeen repesi.
05.01.2021 klo 18.28 #109 L Lapajäähän Jäsen Oli Jokerit yli 4,5 maalia lyötynä. Pihlström pilasi mun vedon joku aika sitten Tsheljabinskissa kauden ekallaan tyhjiin ja nyt toi takasin. Ei toki läheskään niin paljoa, mitä silloin vei. Jensen ois voinu myös hatun täyttää.
Oli Jokerit yli 4,5 maalia lyötynä. Pihlström pilasi mun vedon joku aika sitten Tsheljabinskissa kauden ekallaan tyhjiin ja nyt toi takasin. Ei toki läheskään niin paljoa, mitä silloin vei. Jensen ois voinu myös hatun täyttää.