Härkönen kertoi että molemmat löytyvät.ADHD on eri kun asperger :)
Härkönen kertoi että molemmat löytyvät.ADHD on eri kun asperger :)
"Kiekkolupaus sai Asperger- ja ADHD-diagnoosin jo 7-vuotiaana ja myöntää Ruotsin TV4:n haastattelussa, että hänellä on riittänyt ylitettäviä esteitä."ADHD on eri kun asperger :)
Oho - väärässä siis olin! Kova jätkä, kun noiden kanssa keskittyminen riittää veskana pelaamiseen. Toisaalta - voi ehkä jollain lailla auttaakkin? Ainakin aspergertyypeillä on joskus joitain erityistaitoja."Kiekkolupaus sai Asperger- ja ADHD-diagnoosin jo 7-vuotiaana ja myöntää Ruotsin TV4:n haastattelussa, että hänellä on riittänyt ylitettäviä esteitä."
Poiminto ylen artikkelista
Asperger- ja ADHD-diagnoosit eivät hidasta Ruotsin kiekkolupausta | Yle Urheilu | yle.fi
Näemmä siis löytyy sekä aspergeri että adhd
Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.
Eilen Nokka studiossa sanoi omasta mielestäni kansanedustajan tavoin, etää on asiasta keskusteltu.Btw, missä haastattelussa Jalonen oli sanonut, että meidän nuorisokerju vois päästä MM-kisoihin asti? Joku täällä Jatkiksessa sanoi ehkä sellaista.
YLEN:n studiossa.Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.
Btw, missä haastattelussa Jalonen oli sanonut, että meidän nuorisokerju vois päästä MM-kisoihin asti? Joku täällä Jatkiksessa sanoi ehkä sellaista.
Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.
Toinen kotimainen kyseessä, eli mielestäni täysin paikallaan että ruotsalaisia haastatellaan suomalaiseen lähetykseen ruotsiksi.Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.
On, todella kova. Ihmettelenkin et miksei aloittanut tänään. Ehkä homma toimii kun voittoja tulee, mut tappio noin kovassa paikassa tolla taustalla saatto olla liikaaOho - väärässä siis olin! Kova jätkä, kun noiden kanssa keskittyminen riittää veskana pelaamiseen. Toisaalta - voi ehkä jollain lailla auttaakkin? Ainakin aspergertyypeillä on joskus joitain erityistaitoja.
Jotkut köyhät vieläkin uskovat, että Kalen mahti sammuu, vaikka puheenjohtajan pallilta nouseekin pois.Eikö tästä "meidän Kalesta" vieläkään ole päästy eroon?
Toivottavasti edmontton saa kunnian kauhasta tämän kasan paskaa kesän draftissaMathews on muuten aivan jäätävän kova jätkä, niin kova että on onnistunu välltämään pisteiden saannin jopa tämmösessä 7 maalin läpsyttelyssä...
Ruotsilla varmaan ne vaihtoehdot junnuillr sen verran kovia, ettei tarvitse miettiä 17-vuotiaita. Suomelle melkein ihan sama että pelaako joku Sallinen ainoat mm-kisansa vai Laine ensimmäisensä.Aika huvittavaa hypetystä. Pär Mortsi sanoi juuri Kunnakselle, että tämän ikäiset pojat eivät vielä ole kypsiä. Se on tietysti Ruotsi ja meillä sählätään omat pelimme ja kisamme.
Täytyy myös muistaa, että USA on "ehkä turnauksen paras joukkue". Moraalista hopeaa siis Ruotsille tästä turnauksesta.