Ti 5.1.2016 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 272 601
  • 2 149
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.

Btw, missä haastattelussa Jalonen oli sanonut, että meidän nuorisokerju vois päästä MM-kisoihin asti? Joku täällä Jatkiksessa sanoi ehkä sellaista.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
"Kiekkolupaus sai Asperger- ja ADHD-diagnoosin jo 7-vuotiaana ja myöntää Ruotsin TV4:n haastattelussa, että hänellä on riittänyt ylitettäviä esteitä."
Poiminto ylen artikkelista
Asperger- ja ADHD-diagnoosit eivät hidasta Ruotsin kiekkolupausta | Yle Urheilu | yle.fi

Näemmä siis löytyy sekä aspergeri että adhd
Oho - väärässä siis olin! Kova jätkä, kun noiden kanssa keskittyminen riittää veskana pelaamiseen. Toisaalta - voi ehkä jollain lailla auttaakkin? Ainakin aspergertyypeillä on joskus joitain erityistaitoja.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.

Myös äidinkieleltään ruotsinkieliset suomalaiset maksavat Yle-veroa, joten aina kun henkillöä voidaan haastatella ruotsiksi, on se hyvä niin tehdä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Btw, missä haastattelussa Jalonen oli sanonut, että meidän nuorisokerju vois päästä MM-kisoihin asti? Joku täällä Jatkiksessa sanoi ehkä sellaista.
Eilen Nokka studiossa sanoi omasta mielestäni kansanedustajan tavoin, etää on asiasta keskusteltu.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

JP900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.

Kuuluu perus yleissivistykseen osata ainakin kouluruotsia, haastatteluissa nyt ei mitään syväanalyyseja kuulla koskaan. Kuuntelemallahan toki myös oppii.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan sivuhuomiona; Minun mielestä ruotsalaisiakin valmentajia vois haastatella enkuksi - olisi paljon yleisöystävällisempää :) Vaikka tulkkaakin, niin silti.
Toinen kotimainen kyseessä, eli mielestäni täysin paikallaan että ruotsalaisia haastatellaan suomalaiseen lähetykseen ruotsiksi.
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Oho - väärässä siis olin! Kova jätkä, kun noiden kanssa keskittyminen riittää veskana pelaamiseen. Toisaalta - voi ehkä jollain lailla auttaakkin? Ainakin aspergertyypeillä on joskus joitain erityistaitoja.
On, todella kova. Ihmettelenkin et miksei aloittanut tänään. Ehkä homma toimii kun voittoja tulee, mut tappio noin kovassa paikassa tolla taustalla saatto olla liikaa
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Härkönen on lukenut jatkoaikaa
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
7-2 Donato illan toisellaan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tämä on isku. Se ei ole isku vyönalle. Se on isku maaliin, Jokainen kuti menee
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mathews on muuten aivan jäätävän kova jätkä, niin kova että on onnistunu välltämään pisteiden saannin jopa tämmösessä 7 maalin läpsyttelyssä...
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika huvittavaa hypetystä. Pär Mortsi sanoi juuri Kunnakselle, että tämän ikäiset pojat eivät vielä ole kypsiä. Se on tietysti Ruotsi ja meillä sählätään omat pelimme ja kisamme.
Ruotsilla varmaan ne vaihtoehdot junnuillr sen verran kovia, ettei tarvitse miettiä 17-vuotiaita. Suomelle melkein ihan sama että pelaako joku Sallinen ainoat mm-kisansa vai Laine ensimmäisensä.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täytyy myös muistaa, että USA on "ehkä turnauksen paras joukkue". Moraalista hopeaa siis Ruotsille tästä turnauksesta.

Höpö höpö. Jos häviää ihan pystyyn niin turha edes puhua mistään moraalisesta palkinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös