Ti 4.3.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 76 764
  • 417
Tila
Viestiketju on suljettu.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Omanlaisia vinkujia nämä JYP-fanitkin. Joukkue on 4. ja silti vaaditaan Virtaselle potkuja kun yks peli menee huonosti. Sitten naama loistaa taas kuin pylly jouluna, kun yks puukäsi Louhivaara tasottaa pelin. Come on.

Et oo vissiin kattonu JYPin pelejä viimeaikoina? Vähän enemmän kuin yksi peli ollut aivan vitun munatonta riplaamista. Noinkin hyvästä sijoituksesta vielä tälläkin hetkellä pitää olla iloinen, siitä ei pääse mihinkään.
 

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK-JyP

Silti, näin paskaa JYPiä en hetkeen muista. Eli ei ehkä sittenkään ylläripylläri, että HPK on runkosarjassa 11.

Kivasti JyP vaan aina pelaa ne paskat pelit HPK:ta vastaan. Aika heikosti menee JyPilläkin, kun eivät vie jo kauden luovuttanutta Kerhoa kuin metrin mittaa. Viitaluoma ja Sallinen laitettiin lihoiksi jo aiemmin ja tänään lisäksi vielä selittämättömistä syistä myös Vihko ja Schira. Ei näytä vahvalta JyPinkään kevät tällä menolla.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hämäläinen!

Hirveä mylläkkä Lukon maalilla ja Ville lapioi irtokiekon sisään, 2-3.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä mä sanoin, mitä mä sanoin. No ainakin tultiin tasoihin ja mentiin johtoon. Nyt ainakin olisi pisteitä tarjolla. Tätä SaiPaa mä olen kaivannut jo pitkään.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukon peli on kuraa ja paskaa. Turpaan tulee.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
KERÄ!!!!

PÖRSSIKÄRKI!

2-1
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noniin, joko Lukko aloittaa pelaamisen? Muutkin kuin ykköskentän miehet voisivat yrittää.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koko Liigan paras pelaaja iskee 2-1 Ilvekselle!
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Et oo vissiin kattonu JYPin pelejä viimeaikoina? Vähän enemmän kuin yksi peli ollut aivan vitun munatonta riplaamista. Noinkin hyvästä sijoituksesta vielä tälläkin hetkellä pitää olla iloinen, siitä ei pääse mihinkään.

No en ole, mutta 90 pistettä kertoo kuitenkin ihan hyvin sujuneesta kaudesta.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Keränen! Kantolalta taas röyhkeä ajo maalille ja pistepörssin kärkinimi pistää Ilveksen johtoon.

Huonot uutiset: Gysbers hävisi pukukopin puolelle

Kenen aikalisä?
 

chubster

Jäsen
Kivasti JyP vaan aina pelaa ne paskat pelit HPK:ta vastaan. Aika heikosti menee JyPilläkin, kun eivät vie jo kauden luovuttanutta Kerhoa kuin metrin mittaa. Viitaluoma ja Sallinen laitettiin lihoiksi jo aiemmin ja tänään lisäksi vielä selittämättömistä syistä myös Vihko ja Schira. Ei näytä vahvalta JyPinkään kevät tällä menolla.

Aika harva taitaa JYPiltä nykyisen valmennuksen alaisuudessa vahvaa kevättä odottaakkaan.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Kalakukoille kyytiä.

Huhhuh, kova on kyllä suoritus, onneksi olkoon. 48 pojoa, kaikki tärkeimmät pelaajat myyty ja 11 tappiota alla. HIFK on noussut 3-2-johtoon! Kova on jengi, ei voi muuta sanoa.

Orella on varmaan sopimuksessa joku pykälä, että tietty määrä pelejä pitää saada KalPassa pelata loppukauden ajan, ei miehen jatkuvaa peluuttamista voi muuten ymmärtää.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nordiksella taisto on tauonnut. Vain Susi-Jussin monotoninen "Kappaaa" kaikuu kotisohvalle asti. Loppulukemat 8-2?
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Mitä mä sanoin, mitä mä sanoin. No ainakin tultiin tasoihin ja mentiin johtoon. Nyt ainakin olisi pisteitä tarjolla. Tätä SaiPaa mä olen kaivannut jo pitkään.

Niin sanoit! Ehkä itelläkin alkaa luotto nousta joulun tasolle.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No ei ole Keränen koko liigan paras pelaaja. Vähän jäitä hattuun.
Vaan? :)

e. Onhan tuo ollut parempi kuin Aaltonen ja tällä hetkellä aaltonen on loukkaantuneena. Tai no ainakin tällä hetkellä liigan paras.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Antti Ore imuroi helsingissä. Täähän on jo perinne. Hyvä lähtö on hukattu nyt.
Vaikka en Ore'sta tai ylipäätään tämän hetken KalPasta välitä paskan vertaa, täytyy kumminkin tähän tarttua.

Ensimmäinen maali meni KalPan pakin mailasta ohjurina.
Toinen maali oli loistava syöttökuvio jossa puolustajat eivät pitäneet miehiään ja Rudi pääsi tuikkaamaan loistavasta paikasta maalin.
Kolmannessa maalissa Talaja ohjaa maalin edestä limpun sisään.

Saisi olla aikamoinen Rask jos nuo olisi ottanut. Mutta jatkakaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös