Niin ja JYP ei häviä kahta kertaa putkeen kotonaan ja kaikein lisäksi en ole vielä tällä kaudella nähnyt yhtään tappio ottelua "hippoksella" ja olen kuitenkin jättänyt vain 5 kotiottelua väliin.
OT: Oli pakko lainata tätä viestiä. Oma livetilastoni on kaikkea muuta kuin mairitteleva (jopa pelottava), mutta toisaalta sen selittää vieraspelipainotteisuus.
Kausi 07-08:
4 kotipeliä, 3 tappiota, 1 JA-voitto (TPS)
5 vieraspeliä, 4 tappiota, 1 RL-voitto (Jokerit)
Yhteensä 7/27 pistettä, 0,78 p/o, JYPin kauden ka 1,8 p/o
Kausi 08-09:
5 vieraspeliä, 4 tappiota, 1 voitto (Jokerit)
1 kotipeli, 1 tappio
Yhteensä 5/18 pistettä, 0,83 p/o, JYPin kauden ka 2,14 p/o
Pelicans-peli oli kauden eka kotipeli, jonka näen paikan päällä, ja seuraava on Tapparaa vastaan ensi la. Mun oli pakko tulla kaapista asian kanssa, sillä tämän tiedon luulis alkavan jo vaikuttaa vedonlyöntitoimistojen kertoimiin. Kun Bbird80 on JYPin pelissä, kannattaa pistää rahat kiinni vastustajan voiton puolesta. Minä ainakin pistän.
Itse aiheesta:
Jouduin tyytymään radion antiin eilen, joten peliä en pysty kommentoimaan kuin tilastojen kautta. Mutta Immonen se sitten jaksaa kurittaa kuopiolaisia. Tällä kaudella 7 pistettä 4 pelissä. Ykkösen luistin kulkee muutenkin tällä hetkellä varsin mukavasti, hyvä juttu jatkon kannalta!
Taisi tehdä lauantain Pelicans-peli (tai sen jälkeinen palaute) hyvää jaloille ja asenteelle, sillä joukkue keräsi itsensä upeasti tuskaisen esityksen jälkeen. Tuppurainen oli yksi kentän aktiivisimmista jo la ja meno ei vissiin hyytynyt vanhaa seuraa vastaankaan. Kun pistetili jo aukesi, odotan maalitilin avausta ensi la!