Wilson- kirjoitti:
Taas nähtiin Hifk kannattajien taso.
Ymmärrän, että kuuman ottelun jälkeen tunteet ovat kannattajillakin pinnassa, mutta eikö olisi parempi miettiä ja rauhoitella itseään edes hiukkasen ennen kuin tulee tänne kirjoittamaan yhtään mitään? Minusta tuntuu, että häpeät itsekin näitä kirjoituksia aamulla.
Jääkuutio kirjoitti:
Yksi asia mikä aina jaksaa ihmetyttää on se, että suuri osa tällaisistä tilanteista vedetään aina taklattavan mokaksi. Itse ainakin toivoisin pelaajien kunnioittavan toistensa terveyttä siinä määrin, että ei lähdettäisi taklaamaan miehiä pää edellä laitoihin tällaisissä tilanteissa.
En minä ainakaan aina laita taklauksia taklattavan viaksi, mutta tässä laittaisin kyllä. Ja siihen en millään jaksa uskoa, että tässä olisi kyse mistään tahallisesta vahingoittamisesta. Kyllä tuossa nimittäin olisi saanut siinä tarkoituksessa paljon pahempaakin jälkeä aikaiseksi, jos niin olisi vain halunnut.
Nyt hän tuo on epäonninen tilanne vähän molemminpuolin. Kanki lähtee ajamaan ja Keller kääntyy juuri h-hetkellä kankeen päin. Ja siitä johtui tuo loukkaantuminen. Jos Keller ei olisi kääntynyt, niin koko tilanne olisi muuttunut huomattavasti vaarattomammaksi. Laidan läheisyydessä kannattaa olla sillä mielin, että joku sieltä saattaa tulla ajamaan.
Ja vielä.... HIFK-kannattajien leimaaminen idiooteiksi on mielestäni merkki siitä, että on tultu vähän liian kovilla kierroksilla tänne kirjoittelemaan. Jos fanit ovat buuanneet Kellerin loukkaannuttua, niin varmasti ovat tehneet sen johtuen tuosta taklattavan vastuun unohtamisesta, eikä mistään muusta. Silti täytyy sanoa, että tuskin itse olisin viheltänyt.
No, tämä tilanne lienee on minun osaltani ainakin käsitelty. Jaksamisia kuitenkin sinne Euroopan eliittiseuran fanien piiriin, ei oo helppoa, kun iso ja ilkeä IFK kiusaa.